Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 oioioi, her har det jaggu vært aktivitet! Er schnell borte? Ja. Wohoo! Firefox vant over Opera!!Hva vant de? Gledesdreper. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 VHS da regner jeg med? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Folkens! Gi meg litt underholdning som ikke går i krfu, slanger eller popcorn? x) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 oioioi, her har det jaggu vært aktivitet! Er schnell borte? Han ser hotel cæcar-episoder (c.. tihi) som han har tatt opp på video. Liek, jeg kommer inn på det etterhvert på msn. Just u wait. Da er det for sent. Jeg vet det jo allerede!!! Kibs: Bring it on Tenker jeg holder meg til NgZ, jeg. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 VHS da regner jeg med? Virket slik. Håper bare ikke han sletta internett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Folkens! Gi meg litt underholdning som ikke går i krfu, slanger eller popcorn? x) http://www.fstdt.com/ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Folkens! Gi meg litt underholdning som ikke går i krfu, slanger eller popcorn? x) Bortkasta tape Hysj, han kan "høre" deg. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Da er det for sent. Jeg vet det jo allerede!!! Kibs: Bring it on Tenker jeg holder meg til NgZ, jeg. For sent? Pfft. Og som om u har noe valg. Folkens! Gi meg litt underholdning som ikke går i krfu, slanger eller popcorn? x)Siden når var krfu underholdning? oO Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Folkens! Gi meg litt underholdning som ikke går i krfu, slanger eller popcorn? x) Vi mimrer til den gangen Ueland slettet internett og forumet kræsjet. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 BatN: ok, ja da vil jeg ikke anbefalle 18årsgrense nei ' Husker en gang at en 16 åring falt får meg. Hun spurte hvor vi skulle møtes. Jeg sier hvorfor vil du det? Jeg er jo bare 14. Hun logged seg mystisk fort av msn Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Derfor jeg har aldersgrense 18 år på damer Jeg er gammel nok! Hva morro er det når du er opptatt? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 For sent? Pfft. Og som om u har noe valg. Det kan du tro. Hei der, danielzu. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Okies, krfu er kalt underholdning av den søte gjengen som omgir meg. Utenom den ene tilhengeren av "rødt". x) Det er litt underholdning, men man blir fort lei. "Nei til abort", "nei til ditt, og datt". x) Lenke til kommentar
Addan Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hey, hva skjer i fk i kveld ? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hva morro er det når du er opptatt? Kjempe. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hey, hva skjer i fk i kveld ? Vi kjeder oss. Schnell ser på Hotel Cæsar på VHS nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 I aint no home-wrecker BatN: håper det ender bra likevell med deg og damen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Okies, krfu er kalt underholdning av den søte gjengen som omgir meg. Utenom den ene tilhengeren av "rødt". x) Det er litt underholdning, men man blir fort lei. "Nei til abort", "nei til ditt, og datt". x)Du skulle tatt meg med. Helgen hadde fort blitt bra livlig da. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kanskje jeg skulle dratt på den festen i kveld, men jeg er jo småsyk... Får ta det en annen gang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg