L4r5 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Arg, tror jeg klarte og fucke det litt opp mellom meg og dama *Hente kjøkken kniven* hva skjedde? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Arg, tror jeg klarte og fucke det litt opp mellom meg og dama *Hente kjøkken kniven* hva skjedde? Trokka han kan svare. Han henter kjøkkenet nå. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Litt vanskelig og forklare. Hun er så snål.. Men så går hun bare i 8ende da Hun tar seg så nær av ting. Dere skjønner vel at jeg blir ur når hun sier at hun ikke kan være med meg i kveld også går hun rett etterpå til en annen gutt og henger der? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Virker sånn ja, Lars. Da blir jeg fort full på byen i morra. Danielzu: Du får holde styr på meg OG søss Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Så ille smurfen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Derfor jeg har aldersgrense 18 år på damer Datasmurf: Det er jo DET vorspielet med gammelklassen imorgen, må joine det du også vel :O Og Såååååå tar vi fjortisvakten på VIP (grøss ) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ah, stemmer det. Hos Mia, var det? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ja men det er litt vanskelig når man er 14 Men uansett det som irriterer mest er at jeg ikke klarer og bli irritert på hun. Jeg skylder bare på meg selv. Hun er perfekt i mine øyner. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jah, da skal jeg visst begynne å jobbe nattevakter fra og med natt til tirsdag.. tror jeg. Det kom litt bråere på enn jeg hadde trodd. oO Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Wohoo! Firefox vant over Opera!! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Derfor jeg har aldersgrense 18 år på damer Jeg er gammel nok! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jah, da skal jeg visst begynne å jobbe nattevakter fra og med natt til tirsdag.. tror jeg. Det kom litt bråere på enn jeg hadde trodd. oO Takk for informasjonen.. *kremt* Wohoo! Firefox vant over Opera!! In your dreams. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Wohoo! Firefox vant over Opera!! Bombe Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Jah, da skal jeg visst begynne å jobbe nattevakter fra og med natt til tirsdag.. tror jeg. Det kom litt bråere på enn jeg hadde trodd. oO Takk for informasjonen.. *kremt* Wohoo! Firefox vant over Opera!! In your dreams. Ehem! Har du i det hele tatt lest tråden? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0&start=200 Endret 8. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Takke meg til å ikke ha noen aldersgrense. Alt fra lolis til mature gmilf Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ehem! Har du i det hele tatt lest tråden? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0&start=200 Nei. Og har ikke tenkt det heller. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 oioioi, her har det jaggu vært aktivitet! Er schnell borte? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Takke meg til å ikke ha noen aldersgrense.Alt fra lolis til mature gmilf Du tar det du kan få, mener du? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Wohoo! Firefox vant over Opera!!Hva vant de? Jeg er gammel nok! Ja, det er du. Takk for informasjonen.. *kremt* Liek, jeg kommer inn på det etterhvert på msn. Just u wait. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Datasmurf: jeppz, SugarTitz kommer BatN: ok, ja da vil jeg ikke anbefalle 18årsgrense nei ' Kibs: Bring it on Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg