Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, har jo russeklærne her, og russekort, kanskje menge meg med russen i mai og ikke bare være russ på eks-russefesten til helga?

Gøy tanke. :hmm:

Men det er vel også hva den forblir, jeg har ikke akkurat tid til å være på fylla fra neste uke og til slutten av juni. :p

Husker når jeg var russ, hvor vi diskuterte hvor plagsomt det var med x-russ som blandet seg inn flere år etter deres kull var gått ut... Kan være en tanke å tenke. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg vet jeg er heit og alt det der, men som forumtøs er en av mine største prinsipper at alle skal få.

Så når du spiser meg betyr det at du vil ha meg kun for deg selv, det kan jeg ikke tolerere.

Men du kan få en sjangs til, fordi jeg føler meg så snill i dag.

Men det innebærer mengder av den isteen du hadde med på det ene forumtreffet. :wee:

Er den grei, pus?

Må jeg virkelig dele? Jeg vet ikke helt om jeg klarer det. Men jeg kan gi det en sjanse. Kanskje vi bør vurdere parterapi.

Parterapi kan fungere, men slapp av, du skal få så mye tafsing som du fortjener, for det kan ikke stikkes under en stol at du er megaheit. <3<3<3 :love:

Kødder du? Lot du en anledning til å drikke øl 24/7 i en hel måned i strekk gå fra deg? Dust.
Jeg fikk solo-korken. :new_woot:

Jeg skal sørge for at Anfall får protein-bar i lua. :w00t:

edit: Enten hu vil eller ikke.

Jeg lo HØYT her nå.

Lenke til kommentar

Hmm, har jo russeklærne her, og russekort, kanskje menge meg med russen i mai og ikke bare være russ på eks-russefesten til helga?

Gøy tanke. :hmm:

Men det er vel også hva den forblir, jeg har ikke akkurat tid til å være på fylla fra neste uke og til slutten av juni. :p

Husker når jeg var russ, hvor vi diskuterte hvor plagsomt det var med x-russ som blandet seg inn flere år etter deres kull var gått ut... Kan være en tanke å tenke. :p

Aldri opplevd det, såeh ... :p

Men så vidt jeg husker, så står det årstall på russefrakken og russekorta mine, muligens også på lua.

Og russ fra forskjellige skoler kommer uansett ikke overens. Det er i alle fall ikke min erfaring. Terror-tokter til naboskolene var noe som skjedde. Hovedsaklig ved at naboskolene kom og herpa russebilene våre, samt skolen vår.

Lenke til kommentar

Skal være russ i 2 år jeg. Selv om det egentlig ikke er noe jeg gleder meg kjempe til da jeg ikke er sånn kjempe fan av fester med masse folk. Blir chill å gå med samme boksa over lengere tid da^^

Jeg har ikke vært på noen russekroer eller store fester, skal heller ikke på noen treff. Jeg skal bare, som du sier, gå i samme bukse i en måned. Og drikke masse. Og ta knuter. Når ellers får du leke bajas uten at folk reagerer utover å riste litt på hodet og si "Akk, denne russen..."?

Jeg fikk solo-korken. :new_woot:

Du er kul. :wee:

Russekort skal sendes ut i løpet av uka!

Lenke til kommentar

Skal være russ i 2 år jeg. Selv om det egentlig ikke er noe jeg gleder meg kjempe til da jeg ikke er sånn kjempe fan av fester med masse folk. Blir chill å gå med samme boksa over lengere tid da^^

Jeg har ikke vært på noen russekroer eller store fester, skal heller ikke på noen treff. Jeg skal bare, som du sier, gå i samme bukse i en måned. Og drikke masse. Og ta knuter. Når ellers får du leke bajas uten at folk reagerer utover å riste litt på hodet og si "Akk, denne russen..."?

jeg er russ året rundt jeg da: Drikker mye ( check) gjør mye dumt (check) gå med samme klær ( neh)

Lenke til kommentar

Høres chill ut. Antar jeg satser på noe av det samme^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...