Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke brukbar døgnrytme, det er arbeidsledighetsdøgnrytme.

Brukbar døgnrytme er å stå opp klokken 7-8. En god døgnrytme er å stå opp klokken 6.

Hva er vitsen med å stå opp tidlig når man ikke har noe å gjøre før rundt 11-12?

Det kalles student-døgnrytme og er noe folk som studerer MMT på HiNT har.

Om det er sånn på andre høyskoler, vet jeg ikke, men jeg antar det, mtp. at det er media vi snakker om her.

Og Oda, du kan gjerne sende russekort til meg også, så sender jeg tilbake. ;D

Jeg bestilte 800 og har fortsatt ikke klart å gi bort alle, til tross for to eks-russefester og en tredje coming up right this weekend. =D

Lenke til kommentar

Lett at mine russekort også skal spres med vinden til folk i dnfk^^

Lett at jeg aldri var russ.

Skal være russ i 2 år jeg. Selv om det egentlig ikke er noe jeg gleder meg kjempe til da jeg ikke er sånn kjempe fan av fester med masse folk. Blir chill å gå med samme boksa over lengere tid da^^

Lenke til kommentar

Lemon, sender du 2 til Petter eller et til meg og? Adressen min står lenger opp :)

Lettere å sende 2 til meg tror jeg. For da har jeg en god grunn til å dra nedover til deg osv. :D

Skal være russ i 2 år jeg. Selv om det egentlig ikke er noe jeg gleder meg kjempe til da jeg ikke er sånn kjempe fan av fester med masse folk. Blir chill å gå med samme boksa over lengere tid da^^

KREMT! for du går ikke med samme buksa lenge nå?

Lenke til kommentar

Lemon, sender du 2 til Petter eller et til meg og? Adressen min står lenger opp :)

Sender to til Petter!

Kødder du? Lot du en anledning til å drikke øl 24/7 i en hel måned i strekk gå fra deg? Dust.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Så, det er slutt mellom oss to? :(

Den var så fristende. Jeg hadde lyst til å ha deg i meg på en eller annen måte og det var den eneste måten jeg så. :(

Kan du ikke gi meg en sjanse til?

Jeg vet jeg er heit og alt det der, men som forumtøs er en av mine største prinsipper at alle skal få.

Så når du spiser meg betyr det at du vil ha meg kun for deg selv, det kan jeg ikke tolerere.

Men du kan få en sjangs til, fordi jeg føler meg så snill i dag.

Men det innebærer mengder av den isteen du hadde med på det ene forumtreffet. :wee:

Er den grei, pus?

EDIT: Qouoten fucket seg, jeg orker ikke fikse den.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Lettere å sende 2 til meg tror jeg. For da har jeg en god grunn til å dra nedover til deg osv. :D

KREMT! for du går ikke med samme buksa lenge nå?

Glemte å si at det blir digg at jeg kan gå med samme bukse lenge uten at folk klager på det :tease:

Edit: Den er grei Lemon^^

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Sender to til Petter!

Kødder du? Lot du en anledning til å drikke øl 24/7 i en hel måned i strekk gå fra deg? Dust.

Jeg drikker da alltid uansett så. tviler faktisk på at jeg hadde overlevd mai hadde jeg vert russ.

Lenke til kommentar
Jeg vet jeg er heit og alt det der, men som forumtøs er en av mine største prinsipper at alle skal få.

Så når du spiser meg betyr det at du vil ha meg kun for deg selv, det kan jeg ikke tolerere.

Men du kan få en sjangs til, fordi jeg føler meg så snill i dag.

Men det innebærer mengder av den isteen du hadde med på det ene forumtreffet. :wee:

Er den grei, pus?

Må jeg virkelig dele? Jeg vet ikke helt om jeg klarer det. Men jeg kan gi det en sjanse. Kanskje vi bør vurdere parterapi.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...