Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det er ikke brukbar døgnrytme, det er arbeidsledighetsdøgnrytme.

Brukbar døgnrytme er å stå opp klokken 7-8. En god døgnrytme er å stå opp klokken 6.

6 er unødvendig for min del. står opp imellom 07.00-07.30 legger meg imellom 23.00-00.00

Jo tidligere på jobb, jo tidligere hjem.

I alle fall i min arbeidsplass. kjernetid mellom 9 til 3, utover det er det fritt oppmøte og slikt.

Vil noen ha russekort av meg, forresten? Fikk dem i dag. :cool:

Ja takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så Petter går over de vanlige 3 dimensjonene? Interessant!

Han er jo en meget spesiell herremann. :love:

Føler meg verdsatt her idag :D

Vil noen ha russekort av meg, forresten? Fikk dem i dag. :cool:

Jaaa! Selv om det blir litt problematic to get them over here.

Send 2 til meg så kan jeg gi et til Aleks til helgen

Lenke til kommentar

Det er ikke brukbar døgnrytme, det er arbeidsledighetsdøgnrytme.

Brukbar døgnrytme er å stå opp klokken 7-8. En god døgnrytme er å stå opp klokken 6.

6 er unødvendig for min del. står opp imellom 07.00-07.30 legger meg imellom 23.00-00.00

Jo tidligere på jobb, jo tidligere hjem.

I alle fall i min arbeidsplass. kjernetid mellom 9 til 3, utover det er det fritt oppmøte og slikt.

da er det forstålig. begynner 07.30 jeg ( bor 50m unna jobb) og jobber til 16.00

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg føler meg lite verdsatt her i dag, kom igjen. Det må da finnes noe positivt å si om meg?

Du er ikke direkte kvalmende. :yes:

Jeg finner deg direkte kvalmende, for sist forumtreff vi møttes spiste du navnelappen min.

Jeg har enda ikke tilgitt deg helt, og du vil heller ikke ha meg som venn på Facebook.

Så, det er slutt mellom oss to? :(

Gi meg adresser da, så årner jeg det. :cool:

Er det nå jeg skal løpe som en liten unge og skrike "RUSSEKOOORT!!!!" i ren begeistring? :wee:

Lenke til kommentar

[Jeg finner deg direkte kvalmende, for sist forumtreff vi møttes spiste du navnelappen min.

Jeg har enda ikke tilgitt deg helt, og du vil heller ikke ha meg som venn på Facebook.

Så, det er slutt mellom oss to? :(

Den var så fristende. Jeg hadde lyst til å ha deg i meg på en eller annen måte og det var den eneste måten jeg så. :(

Kan du ikke gi meg en sjanse til?

Det er forøvrig svært mange som får avslag fra meg på FB så det skal du ikke ta personlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...