Alastor Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 TRØNDER??? Fornærmer du meg? Ja? Hvor bor du? Hæ? HÆ?! HÆÆ???!!! Så om jeg flytter til india blir jeg inder? HÆ HÆ?? Jeg FINNES ikke trønder! Har du noe imot trøndere,gutt? Jeg er halvt bergenser, er ikke det nuff said? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ehem! JA! Jeg sjekka irritabel så stod det "se: ømfintlig". Jeg sjekka ømfintlig og der sto irritabel. In yer face! Tynnhudet, skrøpelig, sårbar, fintmerkende, ømtålelig, sart og sårbar er ting jeg tenker når jeg tenker "ømfintelig", men ikke "irritabel". Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg undrer litt på hvordan pappa egentlig har fått jobb på sykehuset på IT-avdelinga. Lillebroren min og noen venner er nede å ser på TV så gamlingen travet opp i loftstua til den tv-en som står der og tørker støv og skal prøve å få inn NRK1 på den siden det bare var TV2 som lå automatisk inne og det er bare en tuner i huset. Så prøver han å redigere selve listen som er der fra før av og skrive inn NRK1 akkurat som at det ville få fram NRK..bare man skriver det inn der *riste på hodet* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Jeg er halvt bergenser, er ikke det nuff said? haha, da er saken en annen Det vi trøndere gjør med bergensere ble framvist med Tørum (spøk btw ) Endret 8. februar 2008 av b-real Unødvendig quoting er fjernet Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ehem! JA! Jeg sjekka irritabel så stod det "se: ømfintlig". Jeg sjekka ømfintlig og der sto irritabel. In yer face! Tynnhudet, skrøpelig, sårbar, fintmerkende, ømtålelig, sart og sårbar er ting jeg tenker når jeg tenker "ømfintelig", men ikke "irritabel". So? Det stod i synonymordboka ... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Han ble jo "mobbet" ut av SO6. Sier folk. Og jeg så det aldri, så da kan det ikke ha vært mobbing.Tror ikke man vil vite hva som kommer tumlende ut. Jaha? oki..nytt for meg isåfall Alastor: Halvt trønder, halvt bergenser OG jobber på elkjøp? Ikke rart du er umulig å ha med å gjøre Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) So? Det stod i synonymordboka ... Ikke vær så idiosynkratisk nå, da. EDIT: Det betyr ømfintelig ovenfor enkelte emner, kom tilbake til diskusjonen nå. Litt kritikk av språk har aldri skadet noen! Endret 8. februar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Han ble jo "mobbet" ut av SO6. Sier folk. Og jeg så det aldri, så da kan det ikke ha vært mobbing.Tror ikke man vil vite hva som kommer tumlende ut. Jaha? oki..nytt for meg isåfall Alastor: Halvt trønder, halvt bergenser OG jobber på elkjøp? Ikke rart du er umulig å ha med å gjøre Altså, jeg er født og oppvokst i oslo, halvt bergenser, jobber i elkjøp OG har flytta til trøndelag i fjor sommer. . Lett å like meg, mao. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) So? Det stod i synonymordboka ... Ikke vær så idiosynkratisk nå, da. Idiosynkratisk er jo et ambiguøst ord da. EDIT: Det betyr ømfintelig ovenfor enkelte emner. Hvem veit ikke det liksom? Endret 8. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg undrer litt på hvordan pappa egentlig har fått jobb på sykehuset på IT-avdelinga. Lillebroren min og noen venner er nede å ser på TV så gamlingen travet opp i loftstua til den tv-en som står der og tørker støv og skal prøve å få inn NRK1 på den siden det bare var TV2 som lå automatisk inne og det er bare en tuner i huset. Så prøver han å redigere selve listen som er der fra før av og skrive inn NRK1 akkurat som at det ville få fram NRK..bare man skriver det inn der *riste på hodet* Haha, minner meg så overdrevent om min far Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) http://www.iklipz.com/MovieDetail.aspx?Mov...3b-cc2162db266a Herregud så jeg gleder meg til den filmen Endret 8. februar 2008 av b-real Lenke til kommentar
Addan Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 tmwa?Du mener vel TWFA? (tom waits for alice) Han er bare moderator så vidt meg bekjent. ... Jeg har omdøpt ham. Nå heter han tom must wait alice. har ikke sterke nok briller Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hva gjør jeg når det gjør vondt å spise banan, yoghurt, suppe, potetmos og gele? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Da var biffsnadder kommet ned i magesaken. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hva gjør jeg når det gjør vondt å spise banan, yoghurt, suppe, potetmos og gele? sulter Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Herregud så jeg gleder meg til den filmen De som har laga Nemo! Må se! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Og hva er samtaleemnet her? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Uff som jeg kjeder meg i dag. Når jeg først vil gjøre noe, er det ingen som kan. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Arg, tror jeg klarte og fucke det litt opp mellom meg og dama *Hente kjøkken kniven* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 gjør som meg, Drikk imorgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg