Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ehem! JA! Jeg sjekka irritabel så stod det "se: ømfintlig". Jeg sjekka ømfintlig og der sto irritabel.

In yer face! :green:

Tynnhudet, skrøpelig, sårbar, fintmerkende, ømtålelig, sart og sårbar er ting jeg tenker når jeg tenker "ømfintelig", men ikke "irritabel".
Lenke til kommentar

Jeg undrer litt på hvordan pappa egentlig har fått jobb på sykehuset på IT-avdelinga.

Lillebroren min og noen venner er nede å ser på TV så gamlingen travet opp i loftstua til den tv-en som står der og tørker støv og skal prøve å få inn NRK1 på den siden det bare var TV2 som lå automatisk inne og det er bare en tuner i huset.

Så prøver han å redigere selve listen som er der fra før av og skrive inn NRK1 akkurat som at det ville få fram NRK..bare man skriver det inn der *riste på hodet*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jeg er halvt bergenser, er ikke det nuff said? :p

haha, da er saken en annen :p

Det vi trøndere gjør med bergensere ble framvist med Tørum :p

(spøk btw ;))

Endret av b-real
Unødvendig quoting er fjernet
Lenke til kommentar
Ehem! JA! Jeg sjekka irritabel så stod det "se: ømfintlig". Jeg sjekka ømfintlig og der sto irritabel.

In yer face! :green:

Tynnhudet, skrøpelig, sårbar, fintmerkende, ømtålelig, sart og sårbar er ting jeg tenker når jeg tenker "ømfintelig", men ikke "irritabel".

So? Det stod i synonymordboka ... :dontgetit:

Lenke til kommentar
Han ble jo "mobbet" ut av SO6. Sier folk. Og jeg så det aldri, så da kan det ikke ha vært mobbing.

Tror ikke man vil vite hva som kommer tumlende ut.

Jaha? oki..nytt for meg isåfall :shrug:

Alastor: Halvt trønder, halvt bergenser OG jobber på elkjøp? Ikke rart du er umulig å ha med å gjøre :lol:

:love:

Lenke til kommentar
Han ble jo "mobbet" ut av SO6. Sier folk. Og jeg så det aldri, så da kan det ikke ha vært mobbing.

Tror ikke man vil vite hva som kommer tumlende ut.

Jaha? oki..nytt for meg isåfall :shrug:

Alastor: Halvt trønder, halvt bergenser OG jobber på elkjøp? Ikke rart du er umulig å ha med å gjøre :lol:

:love:

Altså, jeg er født og oppvokst i oslo, halvt bergenser, jobber i elkjøp OG har flytta til trøndelag i fjor sommer.

:p. Lett å like meg, mao.

Lenke til kommentar
Jeg undrer litt på hvordan pappa egentlig har fått jobb på sykehuset på IT-avdelinga.

Lillebroren min og noen venner er nede å ser på TV så gamlingen travet opp i loftstua til den tv-en som står der og tørker støv og skal prøve å få inn NRK1 på den siden det bare var TV2 som lå automatisk inne og det er bare en tuner i huset.

Så prøver han å redigere selve listen som er der fra før av og skrive inn NRK1 akkurat som at det ville få fram NRK..bare man skriver det inn der *riste på hodet*

Haha, minner meg så overdrevent om min far :laugh:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...