Petter Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Jeg konsumerer for oss begge da vettu så da kan du utnytte lille uskyldige fulle meg Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Jeg konsumerer for oss begge da vettu så da kan du utnytte lille uskyldige fulle meg Jeg SNØFTA faktisk høyt av latter. Til stor misnøye fra læreren. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Jeg konsumerer for oss begge da vettu så da kan du utnytte lille uskyldige fulle meg Jeg SNØFTA faktisk høyt av latter. Til stor misunnelse fra læreren. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Haha jeg dør! Endret 21. april 2010 av Rick James's bitch Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Jeg konsumerer for oss begge da vettu så da kan du utnytte lille uskyldige fulle meg Jeg SNØFTA faktisk høyt av latter. Til stor misnøye fra læreren. Hva er det du hinter til her nå? at jeg ikke er liten og uskyldig? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Fantastisk! Jeg forsov meg til en av de viktigere dagene på skolen i år. Sku opp 8, tre alarmer på, våkna nå. Kan ha noe med at jeg ikke sovna før halv fire, til tross for at jeg la meg halv to, men, men ... Bagateller. Irriterende uansett. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Jeg og Datasmurf er venner Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Fantastisk! Jeg forsov meg til en av de viktigere dagene på skolen i år. Sku opp 8, tre alarmer på, våkna nå. Kan ha noe med at jeg ikke sovna før halv fire, til tross for at jeg la meg halv to, men, men ... Bagateller. Irriterende uansett. You reap what you sow, som det heter på fint. Snu døgnrytmen din, så klarer man å stå opp tidligere. Jeg og Datasmurf er venner Good for you? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Aleks, fikk du linken jeg sendte på face til deg? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Jeg konsumerer for oss begge da vettu så da kan du utnytte lille uskyldige fulle meg Jeg SNØFTA faktisk høyt av latter. Til stor misnøye fra læreren. Hva er det du hinter til her nå? at jeg ikke er liten og uskyldig? Petter... Du har mange gode kvaliteter, men å være liten og uskyldig er ikke noen av dem. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Jeg konsumerer for oss begge da vettu så da kan du utnytte lille uskyldige fulle meg Jeg SNØFTA faktisk høyt av latter. Til stor misnøye fra læreren. Hva er det du hinter til her nå? at jeg ikke er liten og uskyldig? Petter... Du har mange gode kvaliteter, men å være liten og uskyldig er ikke noen av dem. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Aleks, fikk du linken jeg sendte på face til deg? Face chatten funker ikke i skoletiden. Kommer på msn nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Fantastisk! Jeg forsov meg til en av de viktigere dagene på skolen i år. Sku opp 8, tre alarmer på, våkna nå. Kan ha noe med at jeg ikke sovna før halv fire, til tross for at jeg la meg halv to, men, men ... Bagateller. Irriterende uansett. You reap what you sow, som det heter på fint. Snu døgnrytmen din, så klarer man å stå opp tidligere. Jeg har hatt brukbar døgnrytme de siste dagene. Sovna rundt 1-2 og stått opp rundt 10-11. Derfor tenkte jeg det ville være no stress å legge seg halv to og stå opp 8 i dag, men neida. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Du er til gjengjeld en dawg av dimensjoner, da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Det er ikke brukbar døgnrytme, det er arbeidsledighetsdøgnrytme. Brukbar døgnrytme er å stå opp klokken 7-8. En god døgnrytme er å stå opp klokken 6. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Du er til gjengjeld en dawg av dimensjoner, da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Så Petter går over de vanlige 3 dimensjonene? Interessant! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Det er ikke brukbar døgnrytme, det er arbeidsledighetsdøgnrytme. Brukbar døgnrytme er å stå opp klokken 7-8. En god døgnrytme er å stå opp klokken 6. 6 er unødvendig for min del. står opp imellom 07.00-07.30 legger meg imellom 23.00-00.00 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 @Tøseguri: Stemmer det at dere samler inn laptopene før sommerferien? Tror at vi samler inn noen få bare, er ikke helt sikker på hvordan det gjøres i år. Tafsing forekommer bare under spesielle forhold. Da jeg ikke konsumerer alkohol, kan det bli særdeles vanskelig å få til noe tafsing, men gi ikke opp! Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Så, hvis jeg fortsetter med subtile tilnærmelser kan det hende jeg får napp? Jeg konsumerer for oss begge da vettu så da kan du utnytte lille uskyldige fulle meg Jeg SNØFTA faktisk høyt av latter. Til stor misnøye fra læreren. Jeg lo høyt her også, de andre på jobb så rart på meg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Vil noen ha russekort av meg, forresten? Fikk dem i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg