Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men går det ikkje an å få det tilbake viss eg gjer det? går det an å gjere det med eitt uhell ,eg anar ikkje korleis då går det vel ikkje an??

Du har en knapp som heter "delete" (håper jeg). Den er farligere enn du skulle tro.

Lenke til kommentar
eplefe: kva? :scared: går det an?

Ja, det er ikke så vanskelig. Faktsik veldig lett. Mange som har gjort det ved uhell og har aldri kunnet bruke internett igjen. Passpå!

men går det ikkje an å få det tilbake viss eg gjer det? går det an å gjere det med eitt uhell ,eg anar ikkje korleis då går det vel ikkje an??

Det er lett å gjøre det med uhell, men hvis du veit grunnleggende ting om PC som å installere forskjellige programmer og bruke word og å være administrator osv. så trenger du ikke være redd. Koster nok noen tusenlapper å fikse nettet igjen da. :)

Lenke til kommentar

Du har en knapp som heter "delete" (håper jeg). Den er farligere enn du skulle tro.

ehhhh, eg trur du køddar med meg, eg har brukt den knappen 100 gonger eg har aldreh sletta internett

Lenke til kommentar
Jeg ser ingen som mobber.

Har du tatt en synstest i det siste? :)

Søringer er så ømfintlige, vet du. Bare se på Underpants.

ehhhh, eg trur du køddar med meg, eg har brukt den knappen 100 gonger eg har aldreh sletta internett

No shit, sherlock. Du får passe litt på da, vet du. Så du ikke gjør det med et uheld. Det ville jo vært ekstreeemt synd!

Lenke til kommentar
Eple, ikke mobb han så grådig :p Tror du snakker om forumkræsj jeg. Internett er en smal sak å få på plass på nytt.
Neeei. Jeg er ganske sikker på at han slettet internett. Det var derfor forumet kræsjet, kjære deg.

Tar jeg rett eller feil, folkens?

Lenke til kommentar

No shit, sherlock. Du får passe litt på da, vet du. Så du ikke gjør det med et uheld. Det ville jo vært ekstreeemt synd!

Ehem! Det var Eplefe som var irritabel før i dag! Det sa hun selv! :hrm:

Lenke til kommentar
Eple, ikke mobb han så grådig :p Tror du snakker om forumkræsj jeg. Internett er en smal sak å få på plass på nytt.
Neeei. Jeg er ganske sikker på at han slettet internett. Det var derfor forumet kræsjet, kjære deg.

Tar jeg rett eller feil, folkens?

Rett! Rett! Rett!!! REEETTTT!!!! :D

Snakker om SO6 og sånn. :wee:

Så om jeg flytter til india blir jeg inder? HÆ HÆ??

Jeg FINNES ikke trønder! :love:

Ja? Jo?

Lenke til kommentar

Ser ikke noe konkret om han men jau..søringer er såre dyr..må behandles som porselensdukker ellers knuses de og da vet man ikke hva som kommer tumlende ut :)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
TRØNDER??? Fornærmer du meg? :p

Ja? Hvor bor du? Hæ? HÆ?! HÆÆ???!!!

Så om jeg flytter til india blir jeg inder? HÆ HÆ??

Jeg FINNES ikke trønder! :love:

Har du noe imot trøndere,gutt?

Lenke til kommentar
Ser ikke noe konkret om han men jau..søringer er såre dyr..må behandles som porselensdukker ellers knuses de og da vet man ikke hva som kommer tumlende ut :)

Han ble jo "mobbet" ut av SO6. Sier folk. Og jeg så det aldri, så da kan det ikke ha vært mobbing.

Tror ikke man vil vite hva som kommer tumlende ut.

Men nå er det kebabpizza, folkens! Snakkes! :D

Lenke til kommentar
Duh. Synonymordbok. Se om "ømfintelig" og "irritabel" står ved hverandre. Ren nysgjerrighet, selvsagt. :innocent:

Ehem! JA! Jeg sjekka irritabel så stod det "se: ømfintlig". Jeg sjekka ømfintlig og der sto irritabel.

In yer face! :green:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...