b-real Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Får vel slenge meg på her, med ødelagt døgnrytme og alt mulig Velkommen i klubben.Eller, jeg er på jobb da så jeg har vel ingen klubb å invitere deg til.. D'OH! Tror jeg skal gå å ta meg en røyk..kjenner jeg begynner å bli røyksugen. Så må jeg vel snart vurdere å vekke hun ene som skal ha urinposen sin tømt. Yammy Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 *Hah* Jeg har sett deg utenfor vinduet til Kibs, der du kikker inn. Selv om jeg drar for gardinene fortsetter du å surre utenfor. Nå blir jeg nesten litt skeptisk her. Har du vært hos meg? Skeptisk? Girl, you know what you did. *Hah* Jeg har sett deg utenfor vinduet til Kibs, der du kikker inn. Selv om jeg drar for gardinene fortsetter du å surre utenfor. Hahaha, du har faktisk sett meg? Hahaha, jeg tenkte jeg skulle kødde litt med kibs, hahaha. Så det Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg innbiller meg det går litt sånn som dette:NgZ: "HER skal skapet stå!" Kibs: *kremte og peke* NgZ: "Forresten... Jeg har ombestemt meg. DER skal skapet stå!" U R too late. failure. Vel, for å være ærlig, så vet jeg ikke hvordan en slik diskusjon hadde foregått. Sorry, du kommer til å tape debatten uansett. Du kan ganske enkelt ikke vinne. Ikke om du kjøper hele huset og hele interiøret, får du bestemme hvor skapet skal stå. Det er genetikk. Og kvinnfolks galskap. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Busted. Vi kan ordne en trekant, med deg. meg og ngz. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Skeptisk? Girl, you know what you did. Nei..? Sorry, du kommer til å tape debatten uansett. Du kan ganske enkelt ikke vinne. Ikke om du kjøper hele huset og hele interiøret, får du bestemme hvor skapet skal stå. Det er genetikk. Og kvinnfolks galskap. Vi er da ikke gale. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aner jeg en last man standing-tendens her? Lurer på hvor mange som er igjen her inne når klokka kryper mot 4-5? Eller hva sier dere som har erfaring fra tidligere SO-tråder? Du skal i se bort ifra at folk ikke vil være den første som faller fra, nei. Selv må jeg vel neste legge meg nedpå litt snart, for jeg har en rygg som ikke spiller helt på lag med meg i dag. Jeg går som Quasimodo, for svarte svingende. Samme tendenser med min rygg her, den er fucked up. I need som Kibsaction to get on my feet Min er voldtatt for å si det sånn. Good thing operasjon står for tur snart! Jeg ser fram til 1 måned eller 3 med fysioterapi og trening selv Hva er galt der i gården da? Er vel noen svære feite prolapser som har plassert seg i ryggen min. Fysioterapi hadde jeg ikke noe utbytte av, ble bare tull for min del Min er voldtatt for å si det sånn. Good thing operasjon står for tur snart! Har du blitt voldtatt? Eh, ja.. hakke du? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Sorry, du kommer til å tape debatten uansett. Du kan ganske enkelt ikke vinne. Ikke om du kjøper hele huset og hele interiøret, får du bestemme hvor skapet skal stå. Det er genetikk. Og kvinnfolks galskap. Du har bare ikke møtt på rette kvinnfolket mann Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Joda..går nå her. Har i alle fall litt jobb så jeg klager ikke ^_^ Driver og fikser huset mitt jeg. Har nå ikke brent ned ennå så det er jo positivt.. Billig med oppussing, bare en advarsel Men nå ble jeg seriøst sulten. Sikkert tilbake om en ukes tid når tendensene har roet seg ned her. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Eh, ja.. hakke du? Nei. Jeg voldtar bare. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du har bare ikke møtt på rette kvinnfolket mann Jeg tror ikke det finnes ei dame som ville latt gutten ha kontrollen over interiøret. Synd i mitt tilfelle, jeg har sabla god smak. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Skeptisk? Girl, you know what you did. Nei..? Joda, og nå har jo trofèet ditt ordnet seg guttekos. WINWIN-Situation! Sorry, du kommer til å tape debatten uansett. Du kan ganske enkelt ikke vinne. Ikke om du kjøper hele huset og hele interiøret, får du bestemme hvor skapet skal stå. Det er genetikk. Og kvinnfolks galskap. Vi er da ikke gale. Ikke alle, det er vel bare deg og ett par til Eh, ja.. hakke du? Nei. Jeg voldtar bare. Vilter liten krabat ja Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Eh, ja.. hakke du? Nei. Jeg voldtar bare. Jeg liker litt av hvert jeg. Kommer helt an på dagsformen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei. Jeg voldtar bare. I can confirm that. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jo, men ikke du selvsagt Nei, var det jeg visste. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei. Jeg voldtar bare. I can confirm that. Du satt og så inn vinduet da også? Men herregud Bundy get-a-life! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vilter liten krabat ja Har jeg blitt en vilter liten krabat nå? Oo Jeg liker litt av hvert jeg. Kommer helt an på dagsformen. Ryggen din ble jo voldtatt, så.. Nei. Jeg voldtar bare. I can confirm that. Selvsagt. Hvem kan vel ikke det? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Busted. Vi kan ordne en trekant, med deg. meg og ngz. Ellers takk. Busted, kibs? Eh, ja.. hakke du? Nei. Jeg voldtar bare. Det er jo bare kos Nei. Jeg voldtar bare. I can confirm that. Skeptisk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du satt og så inn vinduet da også? Men herregud Bundy get-a-life! Jepp, jeg så på. Har aldri sett en gutt gråte så mye. Yea, hold kjeften din, du veit ingenting om meg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Selvsagt. Hvem kan vel ikke det? Jeg kan ikke bekrefte det Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja, busted. Jeg elsker jo Bundy. Hysj, lat som ingen ting. Han er gal. :| Selvsagt. Hvem kan vel ikke det? Jeg kan ikke bekrefte det Du er jo homofil, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg