Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal være lærling i Sjøforsvaret/Kystvakten, og da må jeg ha et røykdykkerkurs som krever at jeg løpet 3000 m på 14 minutter eller mindre. Egentlig litt rart synes nå jeg da, for jeg hadde jo allerede et røykdykkerkurs i boks fra da jeg tok IMO60-kurs. :hmm:

Okay. Det blir kanskje noget anderledes.

 

Har vært igjennom en rettsak allerede så går nokk bra tror jeg.

Har aldri vist verken angst eller depresjon fremfor mine barn, har hatt det så lenge så er flink til å skjule det for andre.

Da har du jo argumenteringen klar. De lider ingen overlast pga. dette og vet ikke en gang om det. Da skal det en del til for å forandre på avtalen mener nå jeg.
Lenke til kommentar

Skal være lærling i Sjøforsvaret/Kystvakten, og da må jeg ha et røykdykkerkurs som krever at jeg løpet 3000 m på 14 minutter eller mindre. Egentlig litt rart synes nå jeg da, for jeg hadde jo allerede et røykdykkerkurs i boks fra da jeg tok IMO60-kurs. :hmm:

Okay. Det blir kanskje noget anderledes.

 

 

Ja, blir nok det da. :p Men har 3-4 måneder å forbedre meg på, og jeg er sikker på at jeg kunne klart de 3 kilometerene på et minutt eller to mindre i dag om lufta hadde vært varmere og ikke skjært i halsen når jeg løp, pluss om jeg hadde spist noen bananer elns før jeg startet.

Lenke til kommentar

Men de fleste gutta i gymtimene sprang jo 3000m på under 14 minutter, da. Bare oss sofapotetene som slentra gjennomvåt inn på 18-19 minutter.

 

Jeg var en av sofapotetene som slentra gjennomvåt gjennom mål på 20-25 minutter. Men så var jeg sikkert 15-20 kilo tyngre sist jeg løp 3000 m enn det jeg er nå. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...