Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Værste av alt er at ho ene mora selv har slitt med depresjoner :)

Er da en menneske rett å kunne ha det litt tøft i en periode.

Jeg velger å tro det vil gå bra. Så lenge det ikke direkte går utover ungene så tror jeg ikke det er nok til å ta fra deg dem.

Men familierett er og blir noe herk.

 

Faen, er sliten nå. Gikk/jobbet/løp 3 kilometer på 16 minutter. Må forbedre meg med 2 minutter om jeg skal tilfredstille Forsvarets minstekrav til høsten. :p

Minstekravet er ikke noe minstekrav med mindre du søker deg til veldig krevende tjeneste. Du kan jo høre hva andre har løpt på. Har hørt rykter om at enkelte her inne løp på 24 minutter og fremdeles fikk gjennomført tjenesten. Hvem det er får bli opp til vedkommende å si selv. :p

 

Omg! Ninja! Jeg redigerte før jeg postet!

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Faen, er sliten nå. Gikk/jobbet/løp 3 kilometer på 16 minutter. Må forbedre meg med 2 minutter om jeg skal tilfredstille Forsvarets minstekrav til høsten. :p

Minstekravet er ikke noe minstekrav med mindre du søker deg til veldig krevende tjeneste. Du kan jo høre hva andre har løpt på. Har hørt rykter om at enkelte her inne løp på 24 minutter og fremdeles fikk gjennomført tjenesten. Hvem det er får bli opp til vedkommende å si selv. :p

 

Omg! Ninja! Jeg redigerte før jeg postet!

 

Skal være lærling i Sjøforsvaret/Kystvakten, og da må jeg ha et røykdykkerkurs som krever at jeg løpet 3000 m på 14 minutter eller mindre. Egentlig litt rart synes nå jeg da, for jeg hadde jo allerede et røykdykkerkurs i boks fra da jeg tok IMO60-kurs. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...