Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Matlyst matlyst kom til meg.

Blir jo bare skinn og bein snart, har gått ned 3kg den siste uken :new_woot: å det uten å gjøre noe som helst.

Aner ikke hva jeg veier for tiden for vekt er litt 404 hos meg men etter den uken som kommer så kommer jeg vel til å gå ned ganske greit...faens økonomi.

 

aiai, they fixed diskusjon.no!
Vel, forsatt 30000 ting på listen som må ordnes. Som f.eks Tracker-funksjonen inn i Mine Innlegg. Håpløst.

 

Hva skal folket ha til middag idag? :D
Kjøttdeig og spagetti/pasta. Både i dag og i morgen og kanskje, hvis det blir nok på torsdagen også.
Lenke til kommentar

Unnskyld meg, men dere vet at det tildeles advarsler og ban for utnytting av bugs?

Det tildeles advarselr og ban for utnytting av mora di.

 

Orker jeg å gå på butikken for å kjøpe bakepulver og sjokolade og slikt for å kunne lage sjokoladekake, eller gir jeg bare faen siden jeg klarer meg veldig godt uten å spise kake også?

Ja,.

Lenke til kommentar

Innbiller meg at Lars alltid spiser godt. :p

Hender jeg bare tar noe enkelt og billig som f.eks. fiskegrateng i stedet.

I går var det ovnstekt kyllingfilet med ris og bretagne-saus.

I går åt jeg tørt brød med en knallgod ost og noe ris og bearnaise-saus som Sambo hadde gått fra på kjøkkenbenken 5-6 timer før. :p

Lenke til kommentar
Det ble lasagne her i huset, og godt var det.
Lasagne er awsome men er nesten best hvis den får stå et døgn og godgjøre seg før den serveres.

 

B-real: Jeg veide meg i morrest å da var jeg 95kg så jeg har enda litt å gå på. Var 107kg før jul så 12kg på 4 mnd synes jeg er bra uten trening.
Uten trening så er ikke kanskje det så lurt...eller? :\

 

Hmm, denne tråden her hadde mange poster. Leste på førsteposten at det var forumets sosiale tråd, hyggelig.
Velkommen tilbake.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...