Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Kibs logger seg på og alles blikk vender seg mot det nye navnet på brukerlisten. "Hva kommer hun til å skrive?". De kan ikke vente. Dette er høydepunktet. Dette er det de har ventet på i hele kveld. De har revet seg selv i håret og lurt hvor det ble av henne. "Hvor er hun? Hun burde vært her nå!" Men nei.. Folk har blitt skuffet. Igjen og igjen. Helt til... NÅ! NÅ er hun her! Klar til å....... få null oppmerksomhet og snart gå og spise kebabpizza. Heia alle sammen.

Morn'! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kibs logger seg på og alles blikk vender seg mot det nye navnet på brukerlisten. "Hva kommer hun til å skrive?". De kan ikke vente. Dette er høydepunktet. Dette er det de har ventet på i hele kveld. De har revet seg selv i håret og lurt hvor det ble av henne. "Hvor er hun? Hun burde vært her nå!" Men nei.. Folk har blitt skuffet. Igjen og igjen. Helt til... NÅ! NÅ er hun her! Klar til å....... få null oppmerksomhet og snart gå og spise kebabpizza. Heia alle sammen.

attention%20whore3.jpg

(J/K)

Du må vel strengt tatt poste noe FØR en får oppmerksomhet pusen :)

Lenke til kommentar
ehhh kva betyr det? :blush: anar ikkje

Hoho...oki :)

Jeg orker ikke å ta deg igjennom den hele den turen, det kommer til å bli LAAANG forklaring og det gidder jeg ikke å ta her, sorry :)

Tenkte jeg skulle greie det med førsteposten. Oooog jeg greide det. :wee: Åh. "Pusen". :love:
Du greide det nok ja :)

TRØNDER??? Fornærmer du meg? :p
Skaptrønder da? Bedre? :wee:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Bææææ?

Bæ selv, din fordømte trønder. :love:

Morn'! :)

.. det er kveld. Men.. God morgen! :wee:

TRØNDER??? Fornærmer du meg? :p

Trønder er ikke en fornærmelse, nærere tvert imot ;):p

Lenke til kommentar
eplefe: kva? :scared: går det an?

Ja, det er ikke så vanskelig. Faktsik veldig lett. Mange som har gjort det ved uhell og har aldri kunnet bruke internett igjen. Passpå!

Ueland gjorde det en gang, og hele forumet kræsjet. Han brukte flere dager på å få reinnstallert det.
Lenke til kommentar
eplefe: kva? :scared: går det an?

Ja, det er ikke så vanskelig. Faktsik veldig lett. Mange som har gjort det ved uhell og har aldri kunnet bruke internett igjen. Passpå!

men går det ikkje an å få det tilbake viss eg gjer det? går det an å gjere det med eitt uhell ,eg anar ikkje korleis då går det vel ikkje an??

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...