Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kibs logger seg på og alles blikk vender seg mot det nye navnet på brukerlisten. "Hva kommer hun til å skrive?". De kan ikke vente. Dette er høydepunktet. Dette er det de har ventet på i hele kveld. De har revet seg selv i håret og lurt hvor det ble av henne. "Hvor er hun? Hun burde vært her nå!" Men nei.. Folk har blitt skuffet. Igjen og igjen. Helt til... NÅ! NÅ er hun her! Klar til å....... få null oppmerksomhet og snart gå og spise kebabpizza. Heia alle sammen. Morn'! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 men eg trur eg stikk snart....... skal sjå noken gamle hotel cæcar episodar eg har tatt opp på band Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kibs logger seg på og alles blikk vender seg mot det nye navnet på brukerlisten. "Hva kommer hun til å skrive?". De kan ikke vente. Dette er høydepunktet. Dette er det de har ventet på i hele kveld. De har revet seg selv i håret og lurt hvor det ble av henne. "Hvor er hun? Hun burde vært her nå!" Men nei.. Folk har blitt skuffet. Igjen og igjen. Helt til... NÅ! NÅ er hun her! Klar til å....... få null oppmerksomhet og snart gå og spise kebabpizza. Heia alle sammen. (J/K) Du må vel strengt tatt poste noe FØR en får oppmerksomhet pusen Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 men eg trur eg stikk snart....... skal sjå noken gamle hotel cæcar episodar eg har tatt opp på band Lov å kom tilbake da! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Bææææ? Bæ selv, din fordømte trønder. Morn'! .. det er kveld. Men.. God morgen! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 underpants: sure man!! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Du må vel strengt tatt poste noe FØR en får oppmerksomhet pusen Tenkte jeg skulle greie det med førsteposten. Oooog jeg greide det. Åh. "Pusen". Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Bææææ? Bæ selv, din fordømte trønder. Morn'! .. det er kveld. Men.. God morgen! TRØNDER??? Fornærmer du meg? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 underpants: sure man!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 ehhh kva betyr det? anar ikkje Hoho...oki Jeg orker ikke å ta deg igjennom den hele den turen, det kommer til å bli LAAANG forklaring og det gidder jeg ikke å ta her, sorry Tenkte jeg skulle greie det med førsteposten. Oooog jeg greide det. Åh. "Pusen". Du greide det nok ja TRØNDER??? Fornærmer du meg? Skaptrønder da? Bedre? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg håper Schnell ikke sletter internett med et uhell, det hadde vært trist. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 TRØNDER??? Fornærmer du meg? Ja? Hvor bor du? Hæ? HÆ?! HÆÆ???!!! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 eplefe: kva? går det an? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Du greide det nok ja ------ Skaptrønder da? Bedre? Det er nå du skal si at jeg var veldig flink, og så be tmwa om å gjøre meg til mod. -- Tihi. :!: Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg håper Schnell ikke sletter internett med et uhell, det hadde vært trist. Dagens :!: Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 eplefe: kva? går det an? Ja, det er ikke så vanskelig. Faktsik veldig lett. Mange som har gjort det ved uhell og har aldri kunnet bruke internett igjen. Passpå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Bææææ? Bæ selv, din fordømte trønder. Morn'! .. det er kveld. Men.. God morgen! TRØNDER??? Fornærmer du meg? Trønder er ikke en fornærmelse, nærere tvert imot Lenke til kommentar
Addan Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg håper Schnell ikke sletter internett med et uhell, det hadde vært trist. mhm :!: digg når dere mobber han i steden for meg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 eplefe: kva? går det an? Ja, det er ikke så vanskelig. Faktsik veldig lett. Mange som har gjort det ved uhell og har aldri kunnet bruke internett igjen. Passpå! Ueland gjorde det en gang, og hele forumet kræsjet. Han brukte flere dager på å få reinnstallert det. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 eplefe: kva? går det an? Ja, det er ikke så vanskelig. Faktsik veldig lett. Mange som har gjort det ved uhell og har aldri kunnet bruke internett igjen. Passpå! men går det ikkje an å få det tilbake viss eg gjer det? går det an å gjere det med eitt uhell ,eg anar ikkje korleis då går det vel ikkje an?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg