Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 åja greitt eg gjer meg, eg blandar k og c av og til eg fattar ikkje forskjelen på dei Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Notisblokk Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 underpants: nei eg har ikkje det programmet ein gong!!! dene dritdataen har ingenting innpå seg!!! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Innrømmelse er første skritt på veien. Bra Schnell! underpants: nei eg har ikkje det programmet ein gong!!! dene dritdataen har ingenting innpå seg!!! Notepad/Wordpad? Endret 8. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Be proud Scnell Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Takk, SpecialForce og danielzu Endret 8. februar 2008 av Schnell Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 underpants: nei eg har ikkje det programmet ein gong!!! dene dritdataen har ingenting innpå seg!!! Ikkje Notepad ein gong? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 underpants: nei eg har ikkje det programmet ein gong!!! dene dritdataen har ingenting innpå seg!!! http://www.google.com/url?sa=t&ct=res&...aIJcMPuSidsKTDQ Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 underpants: kva er det?? årrh eg er jævli svolten men det er berre dritmat her!! og eg gidd ikje gåog kjøpe noke Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 http://www.aftenposten.no/quiz/article2244526.ece Hvor raskt leser folket? Jeg leste 103 ord i minuttet, ble faktisk litt overrasket at det var så mange. Hadde 93% riktig på de svare tingene. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 underpants: nei eg har ikkje det programmet ein gong!!! dene dritdataen har ingenting innpå seg!!! http://www.google.com/url?sa=t&ct=res&...aIJcMPuSidsKTDQ eg prøvde og laste det ned ein ogng i tida, men fekk det ikje til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Takk, SpecialForce og danielzu De Nada Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Skaff deg msnen til en fyr og bare spam han med banneord. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Batnobbit: eg held faktsik på og plagar mangen i klasen på msn no jævli morosamt eg dauer snart av latter dei v ert så jævli forbanna Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kibs logger seg på og alles blikk vender seg mot det nye navnet på brukerlisten. "Hva kommer hun til å skrive?". De kan ikke vente. Dette er høydepunktet. Dette er det de har ventet på i hele kveld. De har revet seg selv i håret og lurt hvor det ble av henne. "Hvor er hun? Hun burde vært her nå!" Men nei.. Folk har blitt skuffet. Igjen og igjen. Helt til... NÅ! NÅ er hun her! Klar til å....... få null oppmerksomhet og snart gå og spise kebabpizza. Heia alle sammen. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Hei og hopp Kibs X2 Danielzu Endret 8. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 eg prøvde og laste det ned ein ogng i tida, men fekk det ikje til Hvordan kan du ikke få det til liksom? Sitter du på en brukerkonto på pc'en din uten administratorrettigheter? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 eg prøvde og laste det ned ein ogng i tida, men fekk det ikje til Hvordan kan du ikke få det til liksom? Sitter du på en brukerkonto på PC-en din uten administratorrettigheter? ehhh kva betyr det? anar ikkje Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Hei og hopp Kibs X2 Danielzu La meg gjette. Du leste ikke innlegget mitt. Heia nordlendingen!!!! *nestenvoldta* Endret 8. februar 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kibs logger seg på og alles blikk vender seg mot det nye navnet på brukerlisten. "Hva kommer hun til å skrive?". De kan ikke vente. Dette er høydepunktet. Dette er det de har ventet på i hele kveld. De har revet seg selv i håret og lurt hvor det ble av henne. "Hvor er hun? Hun burde vært her nå!" Men nei.. Folk har blitt skuffet. Igjen og igjen. Helt til... NÅ! NÅ er hun her! Klar til å....... få null oppmerksomhet og snart gå og spise kebabpizza. Heia alle sammen. Bææææ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg