Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 og dykk klagar på meg, dykk brukar jo bare masse ord som dykk trur er "smart" eg veit dykk ikkje veit kva dei betyr sjølve Sikter du på meg nå? ja eller ikkje deg, men orda og special forke Eplefe forklarte fint hva det betydde, så da lærte du noe nytt i dag òg! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 batnobbit. nei då får eg endå vondare i ruggen viss eg må ta den op, men det er ikkje difor det stinkar i huset, det luktar muggl her og er iskaldt!!! Ja men det hjelper ikke akkurat at den ligger der. Du bør ta den ut. Hent noe ved også og fyr. Legg fra deg flaska og strekk deg litt. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Det er masse feil i dette innlegget her jeg har uthevet. Hva tjener du på det? Provosering? Nei, bare ser meg lei på at Schnell ikke tar velmente tips. Skal vi diskutere det? og dykk klagar på meg, dykk brukar jo bare masse ord som dykk trur er "smart" eg veit dykk ikkje veit kva dei betyr sjølve Sikter du på meg nå? ja eller ikkje deg, men orda og special forke Enda en gang Schnell? Kvifor gjer du ikkje noko med det Schnell? med kva då?? Din rettskriving og formuleringen din? Endret 8. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 batnobbit. nei då får eg endå vondare i ruggen viss eg må ta den op, men det er ikkje difor det stinkar i huset, det luktar muggl her og er iskaldt!!! Ja men det hjelper ikke akkurat at den ligger der. Du bør ta den ut. Hent noe ved også og fyr. Legg fra deg flaska og strekk deg litt. nei eg orkar ikkje!! og eg veit ikkje korleis eg fyrar så eg kan ikkje gjere det Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Du leste 292 ord pr. minutt <- Det er visst ganske ålreit fart, det. Tror jeg hadde "lest" fortere om jeg hadde vanlig mus og ikke den jævla touchmusen. Nå kommer det vel en anklage fra Schnell om at jeg sikkert slo opp ordene, Underpants. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Til info: Har slettet noen innlegg som har gått på ren rettskrivings-pirking. La nå være.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Antar at Special forke var en bevist skrivefeil fra Schnell`s side Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Du leste 292 ord pr. minutt <- Det er visst ganske ålreit fart, det. Tror jeg hadde "lest" fortere om jeg hadde vanlig mus og ikke den jævla touchmusen.Nå kommer det vel en anklage fra Schnell om at jeg sikkert slo opp ordene, Underpants. Hvor fikk du sjekka det ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det er masse feil i dette innlegget her jeg har uthevet. Hva tjener du på det? Provosering? Nei, bare ser meg lei på at Schnell ikke tar velmente tips. Skal vi diskutere det? Nei dere skal la det være og heller finne noe annet å prate om. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det er link til en leste-test litt lengre opp. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 batnobbit. nei då får eg endå vondare i ruggen viss eg må ta den op, men det er ikkje difor det stinkar i huset, det luktar muggl her og er iskaldt!!! Ja men det hjelper ikke akkurat at den ligger der. Du bør ta den ut. Hent noe ved også og fyr. Legg fra deg flaska og strekk deg litt. nei eg orkar ikkje!! og eg veit ikkje korleis eg fyrar så eg kan ikkje gjere det Ta på eletrisk ovn hvis du har. Hvis du skal ta og fyre i vanelig er det vel bare og kaste inn ved og 1-2 tennbrikker. Tenn på tennbrikkene og vôila. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg stikker litt. Hade snakkes garantert senere. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Nå kommer det vel en anklage fra Schnell om at jeg sikkert slo opp ordene, Underpants. Det er jo helt normale ord som folk bruker hver dag da. Endret 8. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Antar at Special forke var en bevist skrivefeil fra Schnell`s side eg har ikkje skrivd special forke Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det er jo helt normale ord som folk bruker hver dag da. Subtilisere/subtilt kan jeg gå med på, men ikke faen om jeg bruker ordet antagonistisk daglig. Ambivalent, antagonistisk og lignende ord er fremmedord, og å bruke fremmedord for å få overtaket i en diskusjon er feigt. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det er jo helt normale ord som folk bruker hver dag da. Subtilisere/subtilt kan jeg gå med på, men ikke faen om jeg bruker ordet antagonistisk daglig. Ambivalent, antagonistisk og lignende ord er fremmedord, og å bruke fremmedord for å få overtaket i en diskusjon er feigt. Nei, det er kult! Særlig når man diskuterer med Addan på msn, som ikke skjønner en døyt. ^^ Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 off eg har vondt i ryggen og beinet mitt og eg klikkar snart på dataen min og eg har lyst og skrive mangen banneord Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Antar at Special forke var en bevist skrivefeil fra Schnell`s side eg har ikkje skrivd special forke Jo https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10528942 off eg har vondt i ryggen og beinet mitt og eg klikkar snart på dataen min og eg har lyst og skrive mangen banneord Ut og jogg Endret 8. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 ja eller ikkje deg, men orda og special forke Neida,aldri hørt Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 off eg har vondt i ryggen og beinet mitt og eg klikkar snart på dataen min og eg har lyst og skrive mangen banneord Microsoft Word. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg