Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kvifor kan ikkje folk berre skrive ting direkte og droppe hint ironi og sarkasme, eg fårstår ikkje kva folk meiner!!! :mad:

dykk klagar på "skreivefeila mine" (det er nynorsk, ikkje skrivefeil), då klagar eg på folk som skriv uforståleeg i kodar som ironi og sarkasme

Jeg er enig med deg! :) Noen ganger er det bedre å bare snakke rett fra levra. Men som oftest ikke her på forumet, man får ban av sånt. Derfor kan man legge et lite lokk på det med ironi og sarkasme.

Det er kult å subtilere antagonistiske innelegg! :cool:

Lenke til kommentar
Håper det der var ironi.

Ånei, jeg er usikker på et ord. Skyt meg eller elsk meg.

Og jeg liker deg, men spesielt den signaturen din. Det med Janern21 :D.

Var en kul diskusjon :wee:

Hehe, jeg har ikke sett tråden. Men siggen er fortsatt bra. Og jeg "kjønner" det ut av siggen. ^^

Lenke til kommentar
chokke: kvifor har ud eigentleg det i signaturen din? med janern 21

Hehe, jeg har ikke sett tråden. Men siggen er fortsatt bra. Og jeg "kjønner" det ut av siggen. ^^

Relativt gammel diskusjon, men var visstnok at jeg var en drittunge som ikke kjønte hvordan verden fungerer, så jeg skulle vente til jeg ble 23 som han, da kjønner man så mye mer.

Lenke til kommentar
Hva skal folksa i vinterferien?

Jeg har ikke offisielt vinterferie, men tar ei uke fri fra skolen for å dra med familien ned til mitt kjære Stavanger :love:

Her har dere noe å prate om!

Jeg ditcher film med søt jente for å sitte inne på hybelen og spille WoW med en kompis i stedet.

Hvorfor lar du angsten vinne?

Hvem har sagt noe om angsten?

Hadde ikke kompisen min spurt om vi skulle spille WoW sammen, hadde jeg sett film med jenta jeg prøver meg på nå. ;)

Men saken er at jeg har ikke spilt med ham på 1,5 år og han har nettopp starta opp igjen, og da velger jeg heller å spille med ham og ha det koselig sånn sett enn å sitte i 2 timer og se en halvdårlig film med ei jente jeg liker som jeg ser og snakker med hver dag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...