Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har fulgt med på skrivinga di en stund etter jeg så signaturen din, og du kan da umulig ha dysleksi! :hmm:

Hehe, tar det som jeg skriver ganske bra? :)

Men joda, jeg har blitt testet i flere tester, og de stemplet meg som dyslektiker. Men det jeg sliter mest med er å lese. Det skal sies at ordboken i Firefox hjelper en god del til med rettskrivingen.

b-real: Hehe, jeg tenkte ikke på google siden den som oftest ikke er min venn. Men tusen takk. ;)

Lenke til kommentar
Forskjellsbehandling, vet du. Tro meg, om jeg hadde sagt det samme om deg som du tidligere gjorde om meg hadde jeg fått ban tvert.
Det er fordi du er sett på som badboy eller noe. Du vet, vi terper på folk og er fæle og onde og kyniske bare fordi sarkasme og ironi er aktivt brukte virkemidler i skrivingen vår (og for min del også snakking, kan ikke snakke for deg).
Lenke til kommentar

kvifor kan ikkje folk berre skrive ting direkte og droppe hint ironi og sarkasme, eg fårstår ikkje kva folk meiner!!! :mad:

dykk klagar på "skreivefeila mine" (det er nynorsk, ikkje skrivefeil), då klagar eg på folk som skriv uforståleeg i kodar som ironi og sarkasme

Lenke til kommentar
Er det bare meg som synes det er hysterisk når folk faktisk diskuterer med Schnell? ^^

Syns hysterien er tragisk for min del :shrug:

Her har dere noe å prate om!

Jeg ditcher film med søt jente for å sitte inne på hybelen og spille WoW med en kompis i stedet.

nahh...for standard nerd.

MÅ jeg virkelig starte å gi folk prosenter her, eller kan vi ha en rolig og stille fredagskveld?

Go ahead.

Lenke til kommentar
ja ok eg er einig :)

Da råder jeg deg til å følge dette opp ved å bruke ordbok/word når du skriv og ikke banne men heller slå i bordet/løpe litt så du slipper ekstra 10% ok?

ok,men eg skriv like bra norsk som deg, nynorsk er ikkje dårlegare enn bokmål

Ikke legg ord i min munn. Jeg har aldri sagt at nynorsk er bedre eller dårligere enn bokmål. Men jeg har ingen problemer med å inrømme at nyorsk ikke er språket jeg foretrekker å skrive Schnell. Vil du skrive nynorsk så gjør gjerne dette, men skriv grammatisk korrekt nynorsk og ikke det du nå har prestert. Det er mitt poeng.

eg skriv gramatisk korrekt, stor bokstav har ingenting med fårståelse av språket og gjere

Hvis du skriver grammatisk korrekt så hadde du hatt stor bokstav og en litt annen form på dine skrevne ord. Jeg ville nok personlig satt pris på om du brukte ordet "forståelse" isteden.

God helg da Schnell :)

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
kvifor kan ikkje folk berre skrive ting direkte og droppe hint ironi og sarkasme, eg fårstår ikkje kva folk meiner!!! :mad:

dykk klagar på "skreivefeila mine" (det er nynorsk, ikkje skrivefeil), då klagar eg på folk som skriv uforståleeg i kodar som ironi og sarkasme

Jeg er enig med deg! :) Noen ganger er det bedre å bare snakke rett fra levra. Men som oftest ikke her på forumet, man får ban av sånt. Derfor kan man legge et lite lokk på det med ironi og sarkasme.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...