Alastor Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 MÅ jeg virkelig starte å gi folk prosenter her, eller kan vi ha en rolig og stille fredagskveld? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 hvor er himle med øynene smilien? <.< ? :roll: Håper dette hjalp! Må si jeg misliker folk som aktivt prøver å skaffe seg en "rolle" innpå forumet. Ikke noe hint hint, liksom. Takk, jeg står i evig gjeld til deg. ^^ Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 hvor er himle med øynene smilien? <.< ? :roll: Håper dette hjalp! Må si jeg misliker folk som aktivt prøver å skaffe seg en "rolle" innpå forumet. Ikke noe hint hint, liksom. Håper du ikke hinter til meg ? :o Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Har fulgt med på skrivinga di en stund etter jeg så signaturen din, og du kan da umulig ha dysleksi! Hehe, tar det som jeg skriver ganske bra? Men joda, jeg har blitt testet i flere tester, og de stemplet meg som dyslektiker. Men det jeg sliter mest med er å lese. Det skal sies at ordboken i Firefox hjelper en god del til med rettskrivingen. b-real: Hehe, jeg tenkte ikke på google siden den som oftest ikke er min venn. Men tusen takk. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg har aldri hatt warn! Skal vi snakke om noe annet enn grammatikk? Hva skal folksa i vinterferien? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Nå skal jeg ned til nevøen og spørre om vi skal ha lan Vi snakkes, kjære forumvenner.. eller uvenner Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Forskjellsbehandling, vet du. Tro meg, om jeg hadde sagt det samme om deg som du tidligere gjorde om meg hadde jeg fått ban tvert.Det er fordi du er sett på som badboy eller noe. Du vet, vi terper på folk og er fæle og onde og kyniske bare fordi sarkasme og ironi er aktivt brukte virkemidler i skrivingen vår (og for min del også snakking, kan ikke snakke for deg). Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 kvifor kan ikkje folk berre skrive ting direkte og droppe hint ironi og sarkasme, eg fårstår ikkje kva folk meiner!!! dykk klagar på "skreivefeila mine" (det er nynorsk, ikkje skrivefeil), då klagar eg på folk som skriv uforståleeg i kodar som ironi og sarkasme Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Her har dere noe å prate om!Jeg ditcher film med søt jente for å sitte inne på hybelen og spille WoW med en kompis i stedet. Hvorfor lar du angsten vinne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 ironi funker fjell på pc Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Er det bare meg som synes det er hysterisk når folk faktisk diskuterer med Schnell? ^^ Syns hysterien er tragisk for min del Her har dere noe å prate om!Jeg ditcher film med søt jente for å sitte inne på hybelen og spille WoW med en kompis i stedet. nahh...for standard nerd. MÅ jeg virkelig starte å gi folk prosenter her, eller kan vi ha en rolig og stille fredagskveld? Go ahead. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Håper du ikke hinter til meg ? :o Neinei, jeg liker deg Er hvisse (?) andre som ikke er like gjennomførte i oppførselen. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Håper du ikke hinter til meg ? :o Neinei, jeg liker deg Er hvisse (?) andre som ikke er like gjennomførte i oppførselen. Håper det der var ironi. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 eg har vont i ruggen min og det stinkar i huset Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Håper du ikke hinter til meg ? :o Neinei, jeg liker deg Er hvisse (?) andre som ikke er like gjennomførte i oppførselen. Og jeg liker deg, men spesielt den signaturen din. Det med Janern21 . Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) ja ok eg er einig Da råder jeg deg til å følge dette opp ved å bruke ordbok/word når du skriv og ikke banne men heller slå i bordet/løpe litt så du slipper ekstra 10% ok? ok,men eg skriv like bra norsk som deg, nynorsk er ikkje dårlegare enn bokmål Ikke legg ord i min munn. Jeg har aldri sagt at nynorsk er bedre eller dårligere enn bokmål. Men jeg har ingen problemer med å inrømme at nyorsk ikke er språket jeg foretrekker å skrive Schnell. Vil du skrive nynorsk så gjør gjerne dette, men skriv grammatisk korrekt nynorsk og ikke det du nå har prestert. Det er mitt poeng. eg skriv gramatisk korrekt, stor bokstav har ingenting med fårståelse av språket og gjere Hvis du skriver grammatisk korrekt så hadde du hatt stor bokstav og en litt annen form på dine skrevne ord. Jeg ville nok personlig satt pris på om du brukte ordet "forståelse" isteden. God helg da Schnell Endret 8. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Håper du ikke hinter til meg ? :o Neinei, jeg liker deg Er hvisse (?) andre som ikke er like gjennomførte i oppførselen. Håper det der var ironi. Er jeg ikke bra nok ? :o Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 eg har vont i ruggen min og det stinkar i huset Haha! Kan du ikke bare sitte her på PC-en i natt og lukke døre til rommet ditt? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 kvifor kan ikkje folk berre skrive ting direkte og droppe hint ironi og sarkasme, eg fårstår ikkje kva folk meiner!!! dykk klagar på "skreivefeila mine" (det er nynorsk, ikkje skrivefeil), då klagar eg på folk som skriv uforståleeg i kodar som ironi og sarkasme Jeg er enig med deg! Noen ganger er det bedre å bare snakke rett fra levra. Men som oftest ikke her på forumet, man får ban av sånt. Derfor kan man legge et lite lokk på det med ironi og sarkasme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg