Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Har fulgt med på skrivinga di en stund etter jeg så signaturen din, og du kan da umulig ha dysleksi! :hmm:
Mange grader innenfor dysleksi.

Da jeg var mindre så fikk jeg påvist dysleksi, dog i mild form, men ved trening trening og hey...trening så ordnet det seg.

Tror du skal være forsiktig med å påstå at en person UMULIG kan ha dysleksi :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja ok eg er einig :)

Da råder jeg deg til å følge dette opp ved å bruke ordbok/word når du skriv og ikke banne men heller slå i bordet/løpe litt så du slipper ekstra 10% ok?

ok,men eg skriv like bra norsk som deg, nynorsk er ikkje dårlegare enn bokmål

Ikke legg ord i min munn. Jeg har aldri sagt at nynorsk er bedre eller dårlige enn bokmål. Men jeg har ingen problemer med å inrømme at nyorsk ikke er språket jeg foretrekker å skrive Schnell. Vil du skrive nynorsk så gjør gjerne dette, men skriv grammatisk korrekt nynorsk og ikke det du nå har prestert. Det er mitt poeng.

Lenke til kommentar
Har fulgt med på skrivinga di en stund etter jeg så signaturen din, og du kan da umulig ha dysleksi! :hmm:

Det kan være at han har ADHD like myself. Ikke noe gale i det. Mange av punktene stemmer.

Men du bør ta opp hundedriten før søndag Schnell.

Hater og få brus igjennom nesen :no:

Lenke til kommentar

Kan dere ikke være så snill å legge denne evindelige terpingen på rettskriving og heller prøve å finne et tema å prate om?

Er faen ikke noe annet snakk her de siste dagene en "øøøøh...det der ordet det var feil, du er en tard" (overdriver nå..).

Lenke til kommentar
Mange grader innenfor dysleksi.

Da jeg var mindre så fikk jeg påvist dysleksi, dog i mild form, men ved trening trening og hey...trening så ordnet det seg.

Tror du skal være forsiktig med å påstå at en person UMULIG kan ha dysleksi :)

Ja, ok. Det er ikke synelig i hvert fall!

b-real, du som er god på vinterferier. Når er det vinterferie for ungsomsskolen i Oslo? :green:

Lenke til kommentar
Schnell: Liker du epler?

nei!!! eg hatar det :sick: vert kvalm av berre ordet!!! det er det verste eg veit, eg har ei fæl oppleving med epler men eg vil ikkje seie det, det er for personleg

Er det bare meg som synes det er hysterisk når folk faktisk diskuterer med Schnell? ^^

kva er hysterisk med det?dette er diskusjon.no poenget er å diskutere!! :mad:

ja ok eg er einig :)

Da råder jeg deg til å følge dette opp ved å bruke ordbok/word når du skriv og ikke banne men heller slå i bordet/løpe litt så du slipper ekstra 10% ok?

ok,men eg skriv like bra norsk som deg, nynorsk er ikkje dårlegare enn bokmål

Ikke legg ord i min munn. Jeg har aldri sagt at nynorsk er bedre eller dårlige enn bokmål. Men jeg har ingen problemer med å inrømme at nyorsk ikke er språket jeg foretrekker å skrive Schnell. Vil du skrive nynorsk så gjør gjerne dette, men skriv grammatisk korrekt nynorsk og ikke det du nå har prestert. Det er mitt poeng.

eg skriv gramatisk korrekt, stor bokstav har ingenting med fårståelse av språket og gjere

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...