Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 shikaru: er eg? ? why? du og Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Øyh! Ikke dra den der lengre, stopp FØR tråden blir stengt for opprydning. Det er så unødvendig av dere å krangle. haha, og det snakker du om? kan ikke jeg få en warn for "too sexy"? Endret 8. februar 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg har ingen planer om å stenge tråden for å rydde, da jeg rydder raskere enn min egen skygge! Weeeee! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Øyh! Ikke dra den der lengre, stopp FØR tråden blir stengt for opprydning. Det er så unødvendig av dere å krangle. Ganske så enig. Du er ikke så dum du. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Haha, og det snakker du om? Eh nei, hun bare hinter litt liksom Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 eg dusja i går, så no treng eg heldigvis ikkje dusje igjen før på måndag morgon Dusj hver dag. Det er digg! Er digg å ta seg en dusj rett før man skal legge seg. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 shikaru: er eg? ? why? du og Hm, ja hvorfor? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Dusjing skal gjøres max anvher dag Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 shikaru: er eg? ? why? du og Vi er alle rare, men noen er mer rare enn andre... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) ja ok eg er einig Da råder jeg deg til å følge dette opp ved å bruke ordbok/word når du skriv og ikke banne men heller slå i bordet/løpe litt så du slipper ekstra 10% ok? Endret 8. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 shikaru: er eg? ? why? du og hvorfor? du plukker ikke opp hundedritten som er på rommet ditt. venter til mora de kommer å tar det. pusser ikke tenna, og av det jeg har lest, så har du generelt sett ikke så bra hygiene. Hvorfor mener du at jeg er sær da? kan godt hende jeg er det, men lurer på hvorfor Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 jaa.. du gikk vel strengt tatt ikke glipp av så mye da! Nei...var det intrykket jeg også hadde.. Jeg gjentar meg: Noen som vet når Haugesund har vinterferie? Grunnskole: http://www.haugesund.kommune.no/cgi-bin/ha...imaker?id=44015 VGS: http://www.haugaland.vgs.no/skolerute.htm 2 kjappe søk via google. TAKK heter det da Jeg trodde forumet tryna ordentlig jeg..fikk null kontakt her nettopp Oo Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 eg dusja i går, så no treng eg heldigvis ikkje dusje igjen før på måndag morgon Dusj hver dag. Det er digg! Er digg å ta seg en dusj rett før man skal legge seg. Har fulgt med på skrivinga di en stund etter jeg så signaturen din, og du kan da umulig ha dysleksi! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kexxy: Jeg vet hvor grensen går, og det gjør Skarstad og, men åpenbart ikke du. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Same procedure as last day, Knut? Same procedure as every day body Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 ja ok eg er einig Da råder jeg deg til å følge dette opp ved å bruke ordbok/word når du skriv og ikke banne men heller slå i bordet/løpe litt så du slipper ekstra 10% ok? ok,men eg skriv like bra norsk som deg, nynorsk er ikkje dårlegare enn bokmål Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ahh.. Jeg sitter på gode 20% Snart må jeg forlate dere forumvenner! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 WHOOOHOOO! Euro Truck kommer til sommeren! og nå innstaleres 18 Wheels of steel: Haulin! Nå skal det kjøres trailer i helga ^^ Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 ja ok eg er einig Da råder jeg deg til å følge dette opp ved å bruke ordbok/word når du skriv og ikke banne men heller slå i bordet/løpe litt så du slipper ekstra 10% ok? ok,men eg skriv like bra norsk som deg, nynorsk er ikkje dårlegare enn bokmål Schnell: Start med stor bokstav i alle fall, så er du gått på vei. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Schnell: Start med stor bokstav i alle fall, så er du gått på vei. Skriv godt og du er enda bedre på vei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg