Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

special force: hehe okei, men kva meinte du? :D

eg fatar ikkje

skarstad: ja det er naturleg og bra ute i naturen, ikkje på rommet mitt!!!!

even eleven: nei eg orkar ikkje, det er ekkelt då ventar eg til mora mi kjem heim så får ho gjere det, eg søv like så godt i stua

Schnell mora di er jo i syden?

ja ho kjem heimpå sundag, ho får ta det opp då

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Schnell!

Grunnen til at du ha warn i utgangspunktet er at du har brutt retningslinjene! Det er ingen andre brukere enn deg selv som er skyld i!

i know :( men eg prøvar og ikkje bryte dei, eg berre gløymer meg ut ein gong i blandt når eg vert sinna

Lenke til kommentar
Schnell!

Grunnen til at du ha warn i utgangspunktet er at du har brutt retningslinjene! Det er ingen andre brukere enn deg selv som er skyld i!

i know :( men eg prøvar og ikkje bryte dei, eg berre gløymer meg ut ein gong i blandt når eg vert sinna

Du kan ikke skylde på at du blir sint. Det er ingen gyldig grunn for å banne. Høflighet og saklig diskusjon er forumet bygd på!

Lenke til kommentar

For det første: Schnell, du skal være glad for at du ikke sitter på min maskin nå! :) Tok en ctrl+alt+delete og endte COD2 midt i loading! :) Ting går veeeldig sakte her nå.

For det andre: Jeg har det fra ganske sikre kilder at jeg også er av den varmere typen.

Lenke til kommentar
Schnell!

Et tips er da å ta musepekeren opp i høyre hjørne og trykke, og heller komme inn når du har roet deg ned. Da slipper du warn. ;)

Selv har jeg aldri fått warn på forum som har sånn warn logg, og har ikke planer om å få det.

Lenke til kommentar
Schnell!

Du kan ikke skylde på at du blir sint. Det er ingen gyldig grunn for å banne. Høflighet og saklig diskusjon er forumet bygd på!

ja ok eg er einig :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...