Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 special force: hehe okei, men kva meinte du? eg fatar ikkje skarstad: ja det er naturleg og bra ute i naturen, ikkje på rommet mitt!!!! even eleven: nei eg orkar ikkje, det er ekkelt då ventar eg til mora mi kjem heim så får ho gjere det, eg søv like så godt i stua Schnell mora di er jo i syden? ja ho kjem heimpå sundag, ho får ta det opp då Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ta deg litt mer nær av ting a^^ Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Her var det hett, og det er ikke bare meg Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hysj Kexxy! Skarstad er en genuint genial gutt/mann. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Her var det hett, og det er ikke bare meg Takker så mye, du er også veldig heit! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Schnell!Grunnen til at du ha warn i utgangspunktet er at du har brutt retningslinjene! Det er ingen andre brukere enn deg selv som er skyld i! i know men eg prøvar og ikkje bryte dei, eg berre gløymer meg ut ein gong i blandt når eg vert sinna Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg er ganske het Du er ikke alene... Hehe Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Her forsvinner innlegg relativt raskt, og folk bees vennligst dusje i kaldt vann . Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Her forsvinner innlegg relativt raskt, og folk bees vennligst dusje i kaldt vann . Hoho, jeg går og dusjer nå. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Schnell!Grunnen til at du ha warn i utgangspunktet er at du har brutt retningslinjene! Det er ingen andre brukere enn deg selv som er skyld i! i know men eg prøvar og ikkje bryte dei, eg berre gløymer meg ut ein gong i blandt når eg vert sinna Du kan ikke skylde på at du blir sint. Det er ingen gyldig grunn for å banne. Høflighet og saklig diskusjon er forumet bygd på! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 eg dusja i går, så no treng eg heldigvis ikkje dusje igjen før på måndag morgon Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 For det første: Schnell, du skal være glad for at du ikke sitter på min maskin nå! Tok en ctrl+alt+delete og endte COD2 midt i loading! Ting går veeeldig sakte her nå. For det andre: Jeg har det fra ganske sikre kilder at jeg også er av den varmere typen. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Schnell!Grunnen til at du ha warn i utgangspunktet er at du har brutt retningslinjene! Det er ingen andre brukere enn deg selv som er skyld i! i know men eg prøvar og ikkje bryte dei, eg berre gløymer meg ut ein gong i blandt når eg vert sinna Et tips er da å ta musepekeren opp i høyre hjørne og trykke, og heller komme inn når du har roet deg ned. Da slipper du warn. Selv har jeg aldri fått warn på forum som har sånn warn logg, og har ikke planer om å få det. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 HELVETE bikkja mi har dritet på gulvet på rommet mitt og jeg er alene hjemme jaja eg får berre søve i stua i dag Du er jammen meg en særing. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Schnell!Grunnen til at du ha warn i utgangspunktet er at du har brutt retningslinjene! Det er ingen andre brukere enn deg selv som er skyld i! i know men eg prøvar og ikkje bryte dei, eg berre gløymer meg ut ein gong i blandt når eg vert sinna Du kan ikke skylde på at du blir sint. Det er ingen gyldig grunn for å banne. Høflighet og saklig diskusjon er forumet bygd på! ja ok eg er einig Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 2 nye innlegg forsvant, stopp massive quotingen . Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 eg dusja i går, så no treng eg heldigvis ikkje dusje igjen før på måndag morgon Dusj hver dag. Det er digg! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Øyh! Ikke dra den der lengre, stopp FØR tråden blir stengt for opprydning. Det er så unødvendig av dere å krangle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg