Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 schnell: tørk det opp da for f**n Schnell plukker ikke opp hundedritt. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Han sier jo han ikke plukker opp hundedritt.men jeg lurer på hva som må til for å få deg borte fra forumet for alltid. ørtende gang jeg rapporterer innlegg med altfor mye og grov bannskap >.< Han er jo drit rå! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 special force: hehe okei, men kva meinte du? eg fatar ikkje skarstad: ja det er naturleg og bra ute i naturen, ikkje på rommet mitt!!!! even eleven: nei eg orkar ikkje, det er ekkelt då ventar eg til mora mi kjem heim så får ho gjere det, eg søv like så godt i stua Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Herregud, Schell kom, Schnell ødela. Er det mulig... Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Schnell har virkelig gitt uttrykket "fucka data" en ny mening Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Nora: kanskje det er scnell som har hump'an^^ Kuk i datamaskin. Høres logisk ut Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Han sier jo han ikke plukker opp hundedritt.men jeg lurer på hva som må til for å få deg borte fra forumet for alltid. ørtende gang jeg rapporterer innlegg med altfor mye og grov bannskap >.< Ikke gjør det da! Schnell har problemer med sinne og blodtrykk. Ikka hans feil! Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Bare å gi opp... han lager sikkert ny bruker og bruker "fars" pc... som hår i rumpa, kommer tilbake igjen og igjen:( Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Han sier jo han ikke plukker opp hundedritt.men jeg lurer på hva som må til for å få deg borte fra forumet for alltid. ørtende gang jeg rapporterer innlegg med altfor mye og grov bannskap >.< Han har jo ikke gjort så mye galt til å fortjene ferie om man ser på utviklinen hans Go Schnell! Du gjør fredagen morsommere. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) kexxy er sexxy: på grun av du gjer det har eg fått så myje warn at eg snart er hiven ut, kan du slutte med det?? eg kan ikkje noke for at eg mistar besinnelsen noken gonger. hadde du kanskje likt å funne ein drit på rommet ditt?? Endret 8. februar 2008 av Schnell Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 special force: hehe okei, men kva meinte du? eg fatar ikkje skarstad: ja det er naturleg og bra ute i naturen, ikkje på rommet mitt!!!! even eleven: nei eg orkar ikkje, det er ekkelt då ventar eg til mora mi kjem heim så får ho gjere det, eg søv like så godt i stua Schnell mora di er jo i syden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Er litt labbert at jeg er på denne cafe`n og ikke ut på byn idag Men skal ut imorgen og søndagen,så er greit likevell Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Han sier jo han ikke plukker opp hundedritt.men jeg lurer på hva som må til for å få deg borte fra forumet for alltid. ørtende gang jeg rapporterer innlegg med altfor mye og grov bannskap >.< Ikke gjør det da! Schnell har problemer med sinne og blodtrykk. Ikka hans feil! Finnes piller for sånt. edit: håper moren din blir borte i flere uker, sånn at lukten og utseende setter seg godt fast i gulvet osv. og at det kommer larver, fluer og diverse andre dyr. Endret 8. februar 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Han sier jo han ikke plukker opp hundedritt.men jeg lurer på hva som må til for å få deg borte fra forumet for alltid. ørtende gang jeg rapporterer innlegg med altfor mye og grov bannskap >.< "Å, nei! Noen sa "helvete", "kuk", "fitte" og "faen", min skjøre barnesinn tåler det ikke! Æsj, nei, sånne ord kan man si et sted jeg ikke er. Hvem vet hva det kan gjøre med meg. KOMBAJA MAH LORD, KOMBAJA!" Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 special force: hehe okei, men kva meinte du? eg fatar ikkje skarstad: ja det er naturleg og bra ute i naturen, ikkje på rommet mitt!!!! even eleven: nei eg orkar ikkje, det er ekkelt då ventar eg til mora mi kjem heim så får ho gjere det, eg søv like så godt i stua Eg heiter SpecialForce og eg skriv på dårleg nynorsk Det er ikkje nokon mellomrom mellom navna mine. Ikkje ver slik ein pyse, plukk opp etter bikkja di Scnell og lær deg til å skriv litt mer korrekt så brukerar her forstår deg betre. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Han sier jo han ikke plukker opp hundedritt.men jeg lurer på hva som må til for å få deg borte fra forumet for alltid. ørtende gang jeg rapporterer innlegg med altfor mye og grov bannskap >.< "Å, nei! Noen sa "helvete", "kuk", "fitte" og "faen", min skjøre barnesinn tåler det ikke! Æsj, nei, sånne ord kan man si et sted jeg ikke er. Hvem vet hva det kan gjøre med meg. KOMBAJA MAH LORD, KOMBAJA!" Skarstad, jeg elsker deg <3 Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Lettere for deg. slutt å bann og start å snakke norsk! skal du banne sensur ordene dine som f**n etc. kommer til å bli morsomt å lese, ser det for meg : h*** f************ k****** f*** h****** Endret 8. februar 2008 av EvenEleven Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 HELVETE bikkja mi har dritet på gulvet på rommet mitt og jeg er alene hjemme jaja eg får berre søve i stua i dag HAhahhahahahahaha *dør av krampe* Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 HELVETE bikkja mi har dritet på gulvet på rommet mitt og jeg er alene hjemme jaja eg får berre søve i stua i dag Hørt om å ta den opp? Hvis du ikke klarer det så fortjener du å sove på stuen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg