edge Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 nej, eg kan ingenting om data ,veit ikkje eingong korleis eg innstallerer MSn, det er det far min som har gjort for meg Får ikke til å installere MSN, men får til å surfe på forum? Ville trodd at vanskelighetsgraden var omvent Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 nej, eg kan ingenting om data ,veit ikkje eingong korleis eg innstallerer MSn, det er det far min som har gjort for meg Får ikke til å installere MSN, men får til å surfe på forum? Ville trodd at vanskelighetsgraden var omvent jaså, er det så lett å innstalere MSN+ det vise eg ikkje Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg er FOR trøtt. Leste Køllefjord og fikk latterkrampe, før jeg leste det igjen og fikk latterkrampe IGJEN. Da er det nok på tide at du tar en tidlig kveld mann.. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 schjellin: ja eg er god å skrive eg har god karakter i nynorsk Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 schjellin: ja eg er god å skrive eg har god karakter i nynorsk Hehe, hva da ? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 3. Noway, det er det jeg har. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Satan dere skriver mye, hjernen min får jo nesten ikke tid til å tenke før det har kommet et nytt innlegg. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Satan dere skriver mye, hjernen min får jo nesten ikke tid til å tenke før det har kommet et nytt innlegg. Hehe, jeg er aktiv i kveld. :O Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 HELVETE bikkja mi har dritet på gulvet på rommet mitt og jeg er alene hjemme jaja eg får berre søve i stua i dag Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Schnell er i siget idag og ser jeg xD Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Strømkabelen min er fucka. Sitter og presser den mot kneet for å få den til å funke... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 HELVETE bikkja mi har dritet på gulvet på rommet mitt og jeg er alene hjemme jaja eg får berre søve i stua i dag Men du sier jo at det er så naturlig og godt! Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 schnell: tørk det opp da for f**n Eller må du ha mor tilå gjøre det? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Even eleven: nei eg har ein dårleg dag, no sit eg og prøvar og drikkje meg full. åleine medan eg ser på deel or no deel Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 special force: kva meiner du?? eg har bærbar data schjellin :denne driten er jævla ny men den fuckar seg opp uansett Eg he ein egen evne til og spøke litt mykje med nokon brukerar Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Nora: kanskje det er scnell som har hump'an^^ Kuk i datamaskin. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 HELVETE bikkja mi har dritet på gulvet på rommet mitt og jeg er alene hjemme jaja eg får berre søve i stua i dag Hahaha! Jeg fikk latterkrampe! Ikke av skadefry, altså, men den setningen! xD Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 deal...deal...ikke deel Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Han sier jo han ikke plukker opp hundedritt. men jeg lurer på hva som må til for å få deg borte fra forumet for alltid. ørtende gang jeg rapporterer innlegg med altfor mye og grov bannskap >.< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg