b-real Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Neineineinei, rent genetisk! Har alltid bodd i Nordland. Aw...sorry, jeg missforsto deg. Vel..da er vi egentlig i samme "bås". Fattern er rundt fra lier/østerdalen eller.no slikt.. Jeg lurer på om man kan nå et punkt hvor det tilslutt blir så mange brukere i denne tråden at man ikke rekker å skrive ett inlegg før posten har fått flere titalls sider med nye? Med en jevn stigning i antall aktive brukere på forumet de siste årene vil også brukermassen som benytter denne og fremtidige liknende tråder også øke. Det er jo en problemstilling man kanskje kan begynne å snuse litt på. Jeg syns personlig at tempoet er nesten i overkant høyt i denne tråden noen ganger.. Tja, du kan så si mann. Det er et ork å følge med på det som blir postet her nå kjenner jeg, en må sitte ganske så 24/7 for å følge med og som i alle de andre chatte-trådene som har vært så er tempoet ganske så høyt og mange skal poste i hytt og pine. Slik har det vel egentlig alltid vært... Men jeg vil tro at det vil avta litt etter hvert. Det har iallefall vært trenden i de forrige SO-trådene som har vært, at starten har vært utrolig kaotisk og så har det roet seg til et litt mere fornuftig fart. du må huske på at det er mange mange mnd siden folket her har fått lov til å prate med hverandre slik de gjør nå og mange har savnet det, meg inkludert så at pågangen er så stor er vel egentlig ikke så veldig rart. Dog..en kan jo prøve å være litt mere beviste på at man av og til skriver noen inlegg som er litt "ok" lengde på og ikke bare er korte innlegg slik som du gjør ovenfor, noe jeg verdsetter mer egentlig en slike korte poster der en må sitte å hammre på F5 for å holde følge. På en måte, ja. Selv om det var en mye vanskeligere tid mentalt. Selvsagt, den tida der var litt mindfuck for de fleste vil jeg tro. Men jeg er glad en har fått et litt mere fornuftig syn på det egentlig og ikke er så djævelsk avhengi som en var i en periode. Fack, en gjorde ikke noe annet en å sitte forran pc ffs. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aner jeg en last man standing-tendens her? Lurer på hvor mange som er igjen her inne når klokka kryper mot 4-5? Eller hva sier dere som har erfaring fra tidligere SO-tråder? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) U R too late. failure. Vel, for å være ærlig, så vet jeg ikke hvordan en slik diskusjon hadde foregått. Epic fail: I is it Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor [ Endret 9. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg forsvinner fort, got lots to do and need my rest. Noen som vet om leger i Trondheim I ask again! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du er jo Bundy. Yea, nudist, både offentlig og privat. Og velkomen skal du være *leike nerd* /ping timeout set "reset peer" = false jeg har ikke sovet på 4 dager elns nå. vært for opptatt. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Aner jeg en last man standing-tendens her? Lurer på hvor mange som er igjen her inne når klokka kryper mot 4-5? Eller hva sier dere som har erfaring fra tidligere SO-tråder? Du skal i se bort ifra at folk ikke vil være den første som faller fra, nei. Selv må jeg vel neste legge meg nedpå litt snart, for jeg har en rygg som ikke spiller helt på lag med meg i dag. Jeg går som Quasimodo, for svarte svingende. Endret 9. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du er jo Bundy. Yea, nudist, både offentlig og privat. og stalker, har jeg hørt. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Yea, nudist, både offentlig og privat. og stalker, har jeg hørt. For ikke å glemme voldtektsmann og rohypnol-oppi-glasset-smugler. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Colbert! Navnebytte igjen? ^^ Joda bra her vettu. Du a? Auff *2 blaute katter på fanget* Yeah...ble et navnebytte på meg. Totalt unøvendig men jeg skal vente slik som alle andre til jeg får tillatelse til å endre det tilbake, orker ikke å bry dotten/ueland med slikt, de har nok å gjøre som det er.Joda..går nå her. Har iallefall litt jobb så jeg klager ikke ^_^ Klokka er FAEN meg 2, og det sitter 12 brukerere her? Dere er AVHENGIGE!Men du er jo her sammen med oss søten Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Får vel slenge meg på her, med ødelagt døgnrytme og alt mulig Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aner jeg en last man standing-tendens her? Lurer på hvor mange som er igjen her inne når klokka kryper mot 4-5? Eller hva sier dere som har erfaring fra tidligere SO-tråder? Du skal i se bort ifra at folk ikke vil være den første som faller fra, nei. Selv må jeg vel neste legge meg nedpå litt snart, for jeg har en rygg som ikke spiller helt på lag med meg i dag. Jeg går som Quasimodo, for svarte svingende. Samme tendenser med min rygg her, den er fucked up. I need som Kibsaction to get on my feet Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Yea, nudist, både offentlig og privat. og stalker, har jeg hørt. For ikke å glemme voldtektsmann og rohypnol-oppi-glasset-smugler. Mao en herlig person. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Selvsagt, den tida der var litt mindfuck for de fleste vil jeg tro. Men jeg er glad en har fått et litt mere fornuftig syn på det egentlig og ikke er så djævelsk avhengi som en var i en periode. Fack, en gjorde ikke noe annet en å sitte forran pc ffs. Haha, ja. Rart å tenke på hvor mye man kan forandre seg på 7 måneder. Fra asosial psykopat med psykoser som torner på roser til übersosial. og stalker, har jeg hørt. De ryktene kan jeg verken benekte eller bekrefte Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aner jeg en last man standing-tendens her? Lurer på hvor mange som er igjen her inne når klokka kryper mot 4-5? Eller hva sier dere som har erfaring fra tidligere SO-tråder? Du skal i se bort ifra at folk ikke vil være den første som faller fra, nei. Selv må jeg vel neste legge meg nedpå litt snart, for jeg har en rygg som ikke spiller helt på lag med meg i dag. Jeg går som Quasimodo, for svarte svingende. Samme tendenser med min rygg her, den er fucked up. I need som Kibsaction to get on my feet Min er voldtatt for å si det sånn. Good thing operasjon står for tur snart! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 og stalker, har jeg hørt. De ryktene kan jeg verken benekte eller bekrefte *Hah* Jeg har sett deg utenfor vinduet til Kibs, der du kikker inn. Selv om jeg drar for gardinene fortsetter du å surre utenfor. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Men du er jo her sammen med oss søten Selfølgelig, Mao en herlig person. Jeg veit du vil ha meg. Endret 9. januar 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aner jeg en last man standing-tendens her? Lurer på hvor mange som er igjen her inne når klokka kryper mot 4-5? Eller hva sier dere som har erfaring fra tidligere SO-tråder? Du skal i se bort ifra at folk ikke vil være den første som faller fra, nei. Selv må jeg vel neste legge meg nedpå litt snart, for jeg har en rygg som ikke spiller helt på lag med meg i dag. Jeg går som Quasimodo, for svarte svingende. Samme tendenser med min rygg her, den er fucked up. I need som Kibsaction to get on my feet Min er voldtatt for å si det sånn. Good thing operasjon står for tur snart! Jeg ser fram til 1 måned eller 3 med fysioterapi og trening selv Hva er galt der i gården da? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Min er voldtatt for å si det sånn. Good thing operasjon står for tur snart! Har du blitt voldtatt? *Hah* Jeg har sett deg utenfor vinduet til Kibs, der du kikker inn. Selv om jeg drar for gardinene fortsetter du å surre utenfor. Nå blir jeg nesten litt skeptisk her. Har du vært hos meg? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 *Hah* Jeg har sett deg utenfor vinduet til Kibs, der du kikker inn. Selv om jeg drar for gardinene fortsetter du å surre utenfor. Hahaha, du har faktisk sett meg? Hahaha, jeg tenkte jeg skulle kødde litt med kibs, hahaha. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Mao en herlig person. Jeg veit du vil ha meg. Busted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg