b-real Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Her kommer jeg fra: Åja, du er ifra berlevåg du Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) b-real: Jepp! Vært der eller? Alvorlig talt! Nettbyen min har vært i koma idag! Endret 8. februar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Så treig youtube var på den videoen,chokke Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves mmmm Hah, en nesten-nabo er med på Showbiz på NRK . Skikkelig kjendisfamilie Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 http://home.no.net/enaasen/Ecthelion/cant....he.internet.jpg Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 b-real: Jepp! Vært der eller? Alvorlig talt! Nettbyen min har vært i koma idag! Jeg tror han sjekket profilen din ^^. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Nei Schjellin! Jeg tror jeg har et samtaleemne med han nå! Schnell: Roolig, det er bare en maskin! Finnes en grunn til at den er sånn som den er. Endret 8. februar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 b-real: Jepp! Vært der eller? Nei har ikke det. Har ikke vært lengre nord en Mehamn egentlig. Et kjapt søk på filnavnet til bildet ditt avslørte deg ^^ http://www.google.com/search?q=_dsc2113_ov...lient=firefox-a Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 kvifor klikker den forpulte dataen min? faen i helvete eg klikar!! satans dritdata!!! ey der jekk det j Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Mehamn er jo nabobygda jo! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 kvifor klikker den forpulte dataen min? faen i helvete eg klikar!! satans dritdata!!! ey der jekk det Kuk i komputeren? nei eg hatar den jvla daten min den fuckar alt opp for meg!!!! eg har alleierie eit problem emd sinne mitt og blodtrykket og dataen gjer det ikkje betre Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Schnell Du må slutte å putte "den" inn i maskinen for å få strømsjokk, stikkkontakta gjør samme nytta. Ny hobby på SpecialForce gitt! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 8. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 kvifor klikker den forpulte dataen min? faen i helvete eg klikar!! satans dritdata!!! ey der jekk det Kuk i komputeren? nei eg hatar den jvla daten min den fuckar alt opp for meg!!!! eg har alleierie eit problem emd sinne mitt og blodtrykket og dataen gjer det ikkje betre Kjøp ny (A). Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Mehamn er jo nabobygda jo! Var bare der å ventet på bussen som gikk videre til Kjøllefjord, har ikke vært i selve Mehamn i mer en 1 halvtime Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 special force: kva meiner du?? eg har bærbar data schjellin :denne driten er jævla ny men den fuckar seg opp uansett Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Mehamn er jo nabobygda jo! Var bare der å ventet på bussen som gikk videre til Kjøllefjord, har ikke vært i selve Mehamn i mer en 1 halvtime Jeg er FOR trøtt. Leste Køllefjord og fikk latterkrampe, før jeg leste det igjen og fikk latterkrampe IGJEN. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 special force: kva meiner du?? eg har bærbar data schjellin :denne driten er jævla ny men den fuckar seg opp uansett Installert mye piss da eller ? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 special force: kva meiner du?? eg har bærbar data schjellin :denne driten er jævla ny men den fuckar seg opp uansett Installert mye piss da eller ? nej, eg kan ingenting om data ,veit ikkje eingong korleis eg innstallerer MSn, det er det far min som har gjort for meg Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Mehamn er jo nabobygda jo! Var bare der å ventet på bussen som gikk videre til Kjøllefjord, har ikke vært i selve Mehamn i mer en 1 halvtime jaa.. du gikk vel strengt tatt ikke glipp av så mye da! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg gjentar meg: Noen som vet når Haugesund har vinterferie? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 special force: kva meiner du?? eg har bærbar data schjellin :denne driten er jævla ny men den fuckar seg opp uansett Installert mye piss da eller ? nej, eg kan ingenting om data ,veit ikkje eingong korleis eg innstallerer MSn, det er det far min som har gjort for meg Hah, men du vet tydeligvis hvordan du skriver, og det er bra ^^. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg