Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Har bare fanga en fisk i hele mitt liv da.. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 rasch: nei seff er det alkohol i eg er jo ein mann, veit ikkje kva sort det er, det er i pappkartong eg er åleine heime så eg stal den frå barskapet Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Rasch er finnmarking, han fisker ikke, han har reindrift og holde på med. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hvem fortjener tittelen " Årets Bruker 2007"? L4r5 [27.78%] Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 schjellin: kva feen?? eg ser på deel or no deel Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Tenk på det, mamma har dratt til syden uten meg. Men drar heller med seg den nye kjæresten. schjellin: kva feen?? eg ser på deel or no deel Det er jo masse bra damer der. :o Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Tenk på det, mamma har dratt til syden uten meg. Men drar heller med seg den nye kjæresten. She has forgotten you. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Aww.. nå har jeg ikke den søte jenta på msn mere! So? Du har Schnell. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Tenk på det, mamma har dratt til syden uten meg. Men drar heller med seg den nye kjæresten. She has forgotten you. Ja, jeg sa bare at hun skulle kjøpe sjokolade og Jæger jeg ^^. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 schjellin: er mora di og i syden? :O mora mi er i gran kanaria no, det er difor eg er sjå mora mi og har ståle vin som eg sitt og drikk no du kan jo og gjere det, det er deileg og drikke vin når du veit du gjer to ting på ein gong du ikkje har lov til Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Rasch er finnmarking, han fisker ikke, han har reindrift og holde på med. Ah, but your wrong! Du kan dele finnmarkinger inn i to deler: Kyst eller Innland. Innland er Samer, kyst er Hardbarka feskera! Her kommer jeg fra: Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 schjellin: er mora di og i syden? :O mora mi er i gran kanaria no, det er difor eg er sjå mora mi og har ståle vin som eg sitt og drikk no du kan jo og gjere det, det er deileg og drikke vin når du veit du gjer to ting på ein gong du ikkje har lov til For og være ærlig så har jeg ikke peiling på hvor mamma er i syden. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Schjelling: so?, dei er ikkje fine ein gong Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Schjelling: so?, dei er ikkje fine ein gong Ikke? Det var litt merkelig, pleier det ikke stå en haug av damer der som åpner koffertene da? :o Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det nermeste blåe huset på bildet er B-real sitt! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Schjelling: so?, dei er ikkje fine ein gong Ikke? Det var litt merkelig, pleier det ikke stå en haug av damer der som åpner koffertene da? :o ja, dei er ugly!!! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Schjelling: so?, dei er ikkje fine ein gong Ikke? Det var litt merkelig, pleier det ikke stå en haug av damer der som åpner koffertene da? :o ja, dei er ugly!!! Au da, vent til neste runde! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Underpants: Nå hører jeg på No one knows^^. I morgen skal jeg kjøpe masse ny te! Og må selvfølgelig kjøpe noe godt tilbehør. *glede seg* Jeg kan være tilbehør brb skal berre på dass Ikke at du trenger å fortelle alt du foretar deg, men ok. Jeg kan fortelle om all den driten jeg har vasket fra gamle rumper og om utlagt magetarmer og slikt? Hvem fortjener tittelen " Årets Bruker 2007"?L4r5 [27.78%] ]http://www.yoga-online-videos.com/images/laugh.gif Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Det nermeste blåe huset på bildet er B-real sitt! nei, der bor Gary! Han er kokk på Hotellet. Hotellet ser du til venstre, den grå bygningen. Endret 8. februar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Det nermeste blåe huset på bildet er B-real sitt! Nvm! Endret 8. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg