DJ_Dark Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det jeg blir lei meg av er det nye albumet deres. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg har sett QOTSA live. Faen, vokalisten var småsjuk, og hele konserten var litt småsyk. Sto med noen jenter som MÅ ha tatt noe de ikke burde. xD Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Herregud, jeg blir så lei meg når jeg tenker meg på hva Scooter gjorde med den sangen... steike, uvant å høre den i en non-jalla versjon lol http://www.youtube.com/watch?v=sCEZ2m9o7vc&NR=1 <<--- LOOK AT IT DAMNIT! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 skarstad: jaa??? han er vertfall ikkje ei dame!!!! "har han blitt band og no" 1. "Han" heter ikke Rammstein. 2. Man kan ikke bli til et band helt av seg selv. 3. Bandet har alltid hett det. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Vet du hva Schnell? Jeg hørte på den første plata til spice girls da den kom ut! Jeg syntes det var kjempetøft! eg diga crazy frog før brb skal berre på dass Ikke at du trenger å fortelle alt du foretar deg, men ok. eg fortel ikkje alt eg førettek meg!!! eg har gjort masse ting som eg ikkje fortel! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Seriøst det er bra at Schnell finst her. Han er en av noen som lager litt underholdning ^^. Stå på Schnell. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 skarstad: jaa??? han er vertfall ikkje ei dame!!!! "har han blitt band og no" 1. "Han" heter ikke Rammstein. 2. Man kan ikke bli til et band helt av seg selv. 3. Bandet har alltid hett det. åja då tenkte eg på ein annan Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 "har han blitt band og no" 1. "Han" heter ikke Rammstein. 2. Man kan ikke bli til et band helt av seg selv. 3. Bandet har alltid hett det. 4. Hill Till! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 schjellin: thx man, digar nicket ditt Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Crazy frog har jeg aldri likt noe særlig.. Hva bruker du å gjøre som du ikke deler med oss da Schnell? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Crazy frog har jeg aldri likt noe særlig.. Hva bruker du å gjøre som du ikke deler med oss da Schnell? Sikkert wanke ? Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Steike, han karen der hadde dårlig formidlingsevne Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Rasch: akurat no sit eg og drikk vin og ser på deal or no deal medan eg sitt på datamaskinen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Sikkert wanke ? No ideas, plox. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Schnell, joiner du på å døgne? Klarer ikke det uten deg her og jeg må få hørt ferdig Black Sabbath marathonet mitt. Pliiiiiis. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Schjellin: Ja det var det jeg fiska etter! Men jeg tror schnell er fornuftig og bruker energien sin på noe bedre! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Rasch: akurat no sit eg og drikk vin og ser på deal or no deal medan eg sitt på datamaskinen. Og hvor gammel er du? Schjellin: Ja det var det jeg fiska etter! Men jeg tror schnell er fornuftig og bruker energien sin på noe bedre! Energien på noe bedre? Wtf det er jo det beste som fins. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 schjellin: eg er 17. men kva betyr wanke?? underpants: eg skla opp klokka 6 i morgon, eg skal vere med far minn i fjøset og steddle så eg kan ikkje Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Wow, du har virkelig klasse schnell! Er det hjemmelaget vin eller? regner også med at den er alkoholfri? Aww.. nå har jeg ikke den søte jenta på msn mere! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 schjellin: eg er 17. men kva betyr wanke?? underpants: eg skla opp klokka 6 i morgon, eg skal vere med far minn i fjøset og steddle så eg kan ikkje Schell: Wanke = runke. Rach: Du må være dårlig til å fiske. --> No offence Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg