edge Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 æsj rammstein har han blitt band og no?? Hahahaha, herlig! :!: Jeg ler meg selv til søvne av kommentarene dine Well somebody told meYou had a boyfriend Who looked like a girlfriend That I had in February of last year It's not confidential I've got potential A rushin', a rushin' around The Killeeers. Herregud, jeg savner Hove, og jeg gleder meg som en unge til Hove i år. Faen, musikk Jeg og vil på Killers konsert __ Denne var konge forresten Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Well somebody told meYou had a boyfriend Who looked like a girlfriend That I had in February of last year It's not confidential I've got potential A rushin', a rushin' around Den der er på singstar! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 korrekt håks! før turte eg ikkje innrømme eg like celine dion, men eg har funne ut : kvifor vere flau over det, ho er jo den beste songaren på jord, pluss at ho er drit fin Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 æsj rammstein har han blitt band og no?? Han? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) skarstad: jaa??? han er vertfall ikkje ei dame!!!! Endret 8. februar 2008 av Schnell Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Underpants : Jeg vet ikke helt hva jeg skal kjøpe enda. Men kjøper på Stockfelth's (var vel det ? Oo). De har så godt utvalg der! Takk for tipset Eplefe^^. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 underpants: jo det var det eg sa fordi før var eg flau ,men no har eg funne ut eg drit i det! Den einaste musikken eg høyrer på er celine dion <3<3 ho er den beste og finaste dama på jord!!! rasch: eg høyrer kun på celine Dion, ho er den finaste dama på jord og den beste musikaren Ja men det er kjempefnt at du har funnet en artist som du liker så godt da! ''Vilj du være me mæ hjæm i natt, ska vi søv i samme sæng inatt'' *synge* Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 æsj rammstein har han blitt band og no?? Ahaha Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg og vil på Killers konsert Stakkaar. De er helt rå live. Well somebody told meYou had a boyfriend Who looked like a girlfriend That I had in February of last year It's not confidential I've got potential A rushin', a rushin' around Den der er på singstar! Er den? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Så treig youtube var på den videoen,chokke Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 http://www.youtube.com/watch?v=sCEZ2m9o7vc&NR=1 Jeg koser meg på youtube nå! Denne var jo konge! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 underpants: jo det var det eg sa fordi før var eg flau ,men no har eg funne ut eg drit i det! Den einaste musikken eg høyrer på er celine dion <3<3 ho er den beste og finaste dama på jord!!! rasch: eg høyrer kun på celine Dion, ho er den finaste dama på jord og den beste musikaren Ja men det er kjempefnt at du har funnet en artist som du liker så godt da! ''Vilj du være me mæ hjæm i natt, ska vi søv i samme sæng inatt'' *synge* Mhm Eg har vert fan av ho si eg var sånn 10 år då, eg har berre ikkje turt og innrømmt det før Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Schnell er tilbake med kommentarene sine ja? Endret 8. februar 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 brb skal berre på dass Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Vet du hva Schnell? Jeg hørte på den første plata til spice girls da den kom ut! Jeg syntes det var kjempetøft! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 brb skal berre på dass Ikke at du trenger å fortelle alt du foretar deg, men ok. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Se filmen hos Youtube Herregud, jeg blir så lei meg når jeg tenker meg på hva Scooter gjorde med den sangen... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) brb skal berre på dass Ikke at du trenger å fortelle alt du foretar deg, men ok. Vi får ta å finne på "morsomme" ting vi skal gjøre som ingen andre egentlig bør få vite om, og alltid fortelle om det vi og! Endret 8. februar 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Jeg og vil på Killers konsert Stakkaar. De er helt rå live. Well somebody told meYou had a boyfriend Who looked like a girlfriend That I had in February of last year It's not confidential I've got potential A rushin', a rushin' around Den der er på singstar! Er den? Mhm! "Breaking my back just to know your name" Tror den er på det originale eller Signatar Rocks. Fucking google it bare tror jeg er det beste. Se filmen hos Youtube Queens of the Stone Age - Go With the Flow Endret 8. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg også Eplefe! Jeg også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg