Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 hey kva skjer noken andre som såg hotel cæcar no eller? eg berre visste julie va gravid det skreiv eg til og med i går Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 hey kva skjer noken andre som såg hotel cæcar no eller? eg berre visste julie va gravid det skreiv eg til og med i går Jeg såg på cæsar i dag. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 hey kva skjer noken andre som såg hotel cæcar no eller? eg berre visste julie va gravid det skreiv eg til og med i går Hallo! Har venta på deg! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Føler at musikksmaken min er rimelig innsnevra, men trives med det Metal suger Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Rammstein - Links 2,3,4 Satan det der er musikk for mine ører! Hei Schnell! Jasså, så det sier du? Ellers noe nytt? Endret 8. februar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Dis iz music Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 heyy rasch mah man nei ikkje mykje nytt, har netop sitt hotel cæcar no sitt eg her og høyrer på musikk underpants: cool, why? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Føler at musikksmaken min er rimelig innsnevra, men trives med det Metal suger Det som virkelig suger, er elitistiske metalheads. "All annen musikk enn metal suger, loool" osv. Særlig black metal-folk. Virkelig inkluderende og åpne for nye impulser. Jeg hører på alt fra Tori Amos og The Who til Amon Amarth og Melechesh. Variasjon har aldri skadet noen... i alle fall ingen som jeg kjenner. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ida3: Hør The Killers - Somebody told me. Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Husker første gang jeg hørte Rammstein. Jeg og en kompis hadde, i en alder av 11 sneket oss inn på xXx på kino Da følte vi oss tøffe BANG BANG, FEUER FREI! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 det fins kun ein god musikar, og det er tilfeldigvis den finaste dama på jord Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Skjønner ikke at folk kan like samme melodien konstant + litt "dunk dunk" i bakgrunnen. :| Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 det fins kun ein god musikar, og det er tilfeldigvis den finaste dama på jord Takk for nok en innsiktsfull kommentar Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jasså Schnell.. Hvilken musikk hører en herre som deg på da? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 heyy rasch mah man nei ikkje mykje nytt, har netop sitt hotel cæcar no sitt eg her og høyrer på musikk underpants: cool, why? Du bringer lyss inn i min triste, mørke hverdag! Er det ikke du som ikke hører på musikk, Schnell? Hva hører du på nå da? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 æsj rammstein har han blitt band og no?? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Schnell hører nok på Celine Dion. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Well somebody told me You had a boyfriend Who looked like a girlfriend That I had in February of last year It's not confidential I've got potential A rushin', a rushin' around The Killeeers. Herregud, jeg savner Hove, og jeg gleder meg som en unge til Hove i år. Faen, musikk Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Schnell hører nok på Celine Dion. Ja, jeg tenkte nok det. Har du noen sanger å anbefale av henne da, Schnell? Youtube linkz? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 underpants: jo det var det eg sa fordi før var eg flau ,men no har eg funne ut eg drit i det! Den einaste musikken eg høyrer på er celine dion <3<3 ho er den beste og finaste dama på jord!!! rasch: eg høyrer kun på celine Dion, ho er den finaste dama på jord og den beste musikaren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg