Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hva med å kjøpe online da chokke? Ja jeg vet at det er bedre å fysisk eie plata.. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Addan : Liten liste kanskje..? Sonic syndicate Story of the year In flames Entwine Metallica The cure Wolfmother Bigbang Bullet for my valentine Megadeth Lacuna coil Within temptation Queens of the stone age. Er så mye at jeg stopper der. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hva med å kjøpe online da chokke? Ja jeg vet at det er bedre å fysisk eie plata.. Poenget er litt borte da Vil ha CD-en, coveret og den artige lappen som ligger inni, ikke noe brent søppel. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jupp. Hvor er logikken i at Spider-Man 3, som kostet 1,4 milliarder å lage, skal koste mindre å anskaffe enn en plate som ble spilt inn og produsert på noen uken av noen titalls personer? mhm... 159,- for en CD fra 1999 når en annen i serien fra 2006 koster det samme, ikke rart noen (host host) laster ned pirat. Kan ramse opp 20-30 CD'er jeg har lyst på, ikke søren om jeg betaler 3000,- for de. Det går ann å ønske seg cd'er o.l til bursdag og jul da. Nesten alle cd'ene mine har jeg fått til bursadag eller på julaften. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Bare meg som savner schnell ikveld eller? EDIT: VOFFOR ER IKE SCHNELL HER IKVELD!?!?!?! :realmad: :realmad: :realmad: Endret 8. februar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det går ann å ønske seg cd'er o.l til bursdag og jul da. Nesten alle cd'ene mine har jeg fått til bursadag eller på julaften. 2 l8. Bursdagen min var for en måned sia, og jula for halvannen Lenke til kommentar
Addan Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Bare meg som savner schnell ikveld eller? Nei. Det var digg når de mobbet schnell i steden for meg Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Addan : Liten liste kanskje..? Sonic syndicate Story of the year In flames Entwine Metallica The cure Wolfmother Bigbang Bullet for my valentine Megadeth Lacuna coil Within temptation Queens of the stone age. Er så mye at jeg stopper der. Queens of the Stoneage FTW! Når vi snakker om Spiderman 3. Episk scene! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Det går ann å ønske seg cd'er o.l til bursdag og jul da. Nesten alle cd'ene mine har jeg fått til bursadag eller på julaften. Det er latterlig dyrt samme hvem som står for innkjøpet. Red.: Amg ny sig. Endret 8. februar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Underpants: Nå hører jeg på No one knows^^. I morgen skal jeg kjøpe masse ny te! Og må selvfølgelig kjøpe noe godt tilbehør. *glede seg* Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det går ann å ønske seg cd'er o.l til bursdag og jul da. Nesten alle cd'ene mine har jeg fått til bursadag eller på julaften. Det er latterlig dyrt samme hvem som står for innkjøpet. Red.: Amg ny sig. Kan jeg tippe Ramstein? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Underpants: Nå hører jeg på No one knows^^. I morgen skal jeg kjøpe masse ny te! Og må selvfølgelig kjøpe noe godt tilbehør. *glede seg* Åssen te da? Jeg vil skaffe meg no Darjeeling løs. Det lukter så godt. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Addan : Liten liste kanskje..? Sonic syndicate Story of the year In flames Entwine Metallica The cure Wolfmother Bigbang Bullet for my valentine Megadeth Lacuna coil Within temptation Queens of the stone age. Er så mye at jeg stopper der. Jeg hører også på Metallica og Megadeth Du burde laste ned noe Slayer, Judas Priest kansje... eller Black Sabbath og Led Zeppelin? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Rasch, skrives Rammstein. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kan jeg tippe Ramstein? Korrekt. God politikk og god musikk på en gang. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Noen som vil se hvordan en vandalisert iPhone ser ut? Det der er nesten litt slemt når jeg vurderer å kjøpe en.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg var skikkelig fan av Rammstein før. Var på konsert i november 03 (?). Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Jepp, marsjeringen er heftig i den sangen. Links 1234 ikke sant? Så lenge siden jeg har hørt på Rammstein... Takk til deg Håks for rettelsen! Wheelman: Jatakk. Endret 8. februar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Haha, husker at jeg synes at musikkvideoen til Links 1234 var så skummel. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Rammstein er sex. Jeg snubler stadig over ny musikk, har ikke følt at jeg har manglet noe nytt på år nå... :| Melechesh anyone? 8D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg