Catkin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Rite. God jul til deg også, Skarstad. Jeg skulle ikke ha spist påskemarsipan =(. Nå er jeg mett!. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Av påskemasipan? Hvis en skal spise seg mett på det, blir en ikke da bare kvalm? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Av påskemasipan? Hvis en skal spise seg mett på det, blir en ikke da bare kvalm? Ja. Jeg er mett og kvalm. *whine* Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Noen som bor i Haugesund her? Isåfall, når har dere vinterferie? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Aaaah, flere enn meg som har en fortreffelig tid akkurat nå? Helt avslappet med behagelig musikk i bakgrunnen og alt er bare toppers? :!: Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Aaaah, flere enn meg som har en fortreffelig tid akkurat nå?Helt avslappet med behagelig musikk i bakgrunnen og alt er bare toppers? :!: Jeg føler meg også bra! Har en søt jente på MSN som gir meg komplimenter osv! Kan ikke hate det! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Men sattan så dyrt fysiske CD'er skulle være da . Kommer sikkert opp i 2000 på de jeg har lyst på Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Mhh, sliten i kveld, og har sykelig lyst på et glass rødvin. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Men sattan så dyrt fysiske CD'er skulle være da . Kommer sikkert opp i 2000 på de jeg har lyst på Jupp. Hvor er logikken i at Spider-Man 3, som kostet 1,4 milliarder å lage, skal koste mindre å anskaffe enn en plate som ble spilt inn og produsert på noen uken av noen titalls personer? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Ja, ok. Det var høyst relevant. Jeg gir meg. Du vant diskusjonen. Endret 8. februar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) EDIT: Skarstad kom meg i forkjøpet. Endret 8. februar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hhaha jeg lolla på ordentlig av Skarstad sin kommentar til Addan! Lenke til kommentar
Addan Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Greit bare vær sånn dere Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hhaha jeg lolla på ordentlig av Skarstad sin kommentar til Addan! Jeg også XD. Jeg må laste ned mer musikk Oo. Begynner å gå lei av det jeg har. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 da stikker jeg rett og slett snakkes da alle sammen Lenke til kommentar
Addan Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hhaha jeg lolla på ordentlig av Skarstad sin kommentar til Addan! Jeg også XD. Jeg må laste ned mer musikk Oo. Begynner å gå lei av det jeg har. Hva hører du på ? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jupp. Hvor er logikken i at Spider-Man 3, som kostet 1,4 milliarder å lage, skal koste mindre å anskaffe enn en plate som ble spilt inn og produsert på noen uken av noen titalls personer? mhm... 159,- for en CD fra 1999 når en annen i serien fra 2006 koster det samme, ikke rart noen (host host) laster ned pirat. Kan ramse opp 20-30 CD'er jeg har lyst på, ikke søren om jeg betaler 3000,- for de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg