Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Okei. Blue Öyster Cult! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det som er skummelt er at jeg heter det samme som Ida2. Hadde det samme etternavnet før jeg byttet Oo. Bytta vel når jeg var ganske ung. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Okei. Blue Öyster Cult! See You In Black = kul Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hei Skjer? Skjer? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 HeiSkjer? Skjer? Hey! Blue Öyster Cult, DNFK og appelsinjus. Blue Öyster Cult, DNFK og appelsinjus. Enn du? Enn du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 P3 har hatt en usedvanlig god dag i dag. Pink Floyd, Metallica, DumDum Boys, Marilyn Manson, Cardigans, CC Cowboys, Heroes & Zeros... *elsk* Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Her skal det nerdes i helga! Her skal det nerdes i helga! (aka lan) (aka lan) Jeg er sulten! Jeg er sulten! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 HeiSkjer? Skjer? Venter på at pizzan'n skal bli ferdig. Så jeg kan sette på filmen og kose meg =D. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hvilken pizza? Hilken film? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hvilken pizza? Hilken film? Hjmmelaget pizza. En del med kjøttdeig og den andre delen med skinke^^. Mamma er oppe på senteret for å kjøpe film nå. Kjenner jeg henne rett, velger hun en typisk "koselig" film om du skjønner. Veldig jentete, og ikke helt min greie. Men tror jeg trenger det i kveld. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ingen ting er bedre enn hjemmelaget pizza foran en god film. Og fordi som skulle lure så liker jeg bedre hjemmelaget pizza foran Peppes pizza, og Doli eller nå hva de heter. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Du får kose deg Kittycat Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ingen ting er bedre enn hjemmelaget pizza foran en god film. Og fordi som skulle lure så liker jeg bedre hjemmelaget pizza foran Peppes pizza, og Doli eller nå hva de heter. Du kan jo lage hjemmelaget Peppes da! Det er dritgodt! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Skjer? Nå som jeg er utmeldt av statskirken leser jeg bibelen for å holde min moralske ryggrad ved like. Deuteronomy 13:6-12 6 If your very own brother, or your son or daughter, or the wife you love, or your closest friend secretly entices you, saying, "Let us go and worship other gods" (gods that neither you nor your fathers have known, 7 gods of the peoples around you, whether near or far, from one end of the land to the other), 8 do not yield to him or listen to him. Show him no pity. Do not spare him or shield him. 9 You must certainly put him to death. Your hand must be the first in putting him to death, and then the hands of all the people. 10 Stone him to death, because he tried to turn you away from the LORD your God. Deuteronomy 13:12-19 12 If you hear it said about one of the towns the LORD your God is giving you to live in 13 that wicked men have arisen among you and have led the people of their town astray, saying, "Let us go and worship other gods" (gods you have not known), 14 then you must inquire, probe and investigate it thoroughly. And if it is true and it has been proved that this detestable thing has been done among you, 15 you must certainly put to the sword all who live in that town. Destroy it completely, both its people and its livestock. Deuteronomy 22:28-29 28 If a man happens to meet a virgin who is not pledged to be married and rapes her and they are discovered, 29 he shall pay the girl's father fifty shekels of silver. He must marry the girl, for he has violated her. He can never divorce her as long as he lives. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 http://www.dump.no/files/d4dd1a351452/Ange...Of_Fighters.mp3 Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Vi skal også ha hjemmelaget i kveld Ene med bare pepperoni og tomatsaus, og andre med løk, kjøttdeig, champignon osv. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Du får kose deg Kittycat Takk =D. Hjemmelaget er best, ja^^. Endret 8. februar 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Biff for zeh win! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ingen ting er bedre enn hjemmelaget pizza foran en god film. Og fordi som skulle lure så liker jeg bedre hjemmelaget pizza foran Peppes pizza, og Doli eller nå hva de heter. Du kan jo lage hjemmelaget Peppes da! Det er dritgodt! Ja, det er faktisk veldig godt med sånn hjemmelaget Peppes. Jeg skal ihvertfall ha biffsnadder idag. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Vi skal ha biff eller biffsnadder.. *sulten* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg