aleksanderro Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Være emo. Du får kose deg. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 mmmm Jeg stikker ut! Bye guys! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Oh never mind then. Butterflies and soap bubbles, people ^^ Endret 8. februar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ikke på alt og alle, store venn. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) skal folket i dag da? Endret 8. februar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Heftig! Innlegga ble sletta! ^^ Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Som jeg sa litt før, her er vi alle hyggelige med hverandre. Det gjelder alle, gammel som ny. Og spøker/sarkasme fungerer svært dårlig i tekstform . Move along people, nothing to see here. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Omfg, så jeg Loveless på en eller annen utdanningsmesse i Lillestrøm idag? Men nå skal jeg bli Lost på forumet! Yey! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 "Det er ikke så farlig å bli misbrukt av en pedofil, tenk på de som dør i Afrika osv." Hvor drar du det fra? Han sa det i et intervju. Tror du må ha sett hele (som, så vidt jeg vet, bare ble vist første gangen) for å ha fått det med deg, etterpå viste de bare andre deler og klipp, særlig det med peanuts. Han sa: "Dette er jo ... Peanuts! Se på hvordan de har det i andre deler av verden - og norske barn skal liksom bli skadet av litt tukling?" Lenke til kommentar
Addan Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Heftig! Innlegga ble sletta! ^^ Damn, derfor jeg ikke fant det ja ... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Som jeg sa litt før, her er vi alle hyggelige med hverandre. Det gjelder alle, gammel som ny. Og spøker/sarkasme fungerer svært dårlig i tekstform . Move along people, nothing to see here. Enig. Ho, ho, ho, ho! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 B-real elsker meg ...klarte ikke holde det hemmelig lengre Jeg elsker ingen jeg. Ikke spre løgner om meg da =( Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Omfg, så jeg Loveless på en eller annen utdanningsmesse i Lillestrøm idag? Men nå skal jeg bli Lost på forumet! Yey! Jeg lå i sengen min og sov til klokken to. Etter det var jeg på senteret her hjemme på Vinterbro. Så tviler^^. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 B-real elsker meg ...klarte ikke holde det hemmelig lengre Jeg elsker ingen jeg. Ikke spre løgner om meg da =( han sa til meg på msn at du ville benekte alt... så siden han hadde rett i det, så tror jeg han Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg lå i sengen min og sov til klokken to. Etter det var jeg på senteret her hjemme på Vinterbro. Så tviler^^. Hmms, det må ha vært en fan. Har du mange fans? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg lå i sengen min og sov til klokken to. Etter det var jeg på senteret her hjemme på Vinterbro. Så tviler^^. Var vel sikkert bare ønsketenking vil jeg tro..hey, hvem vil ikke se hawt ida3? *gjesp* Jeg er trøtt. Har stått på i hele dag..måtte bruke 3 kopper kaffe..og da snakker vi KOPPER og ikke de små kaffe-kopp pisset for å våkne ordentlig og så har det vært fult kjør i hele dag enda en var full bemanning han sa til meg på msn at du ville benekte alt... så siden han hadde rett i det, så tror jeg han Åh...så rart..har aldri møtt denne pyromanen så hvordan jeg kan elske han finner jeg ganske usannsynlig ^_^ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hvor mange på forumet er det som Ida? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hvor mange på forumet er det som Ida?Bazukh, Aidskake og KittyCat + en til som ingen husker er de nummererte. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Chokke : Hehe. Det kan diskuteres^^. b-real : Hvem vil vel ikke ha en heit b-real? =3. Blir pizza og film på meg i kveld. Endret 8. februar 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hvor mange på forumet er det som Ida? 4 stykker... Ida1, Ida2, ida3 og en siste som ikke har gjort seg fortjent til ett tall enda... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg