Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Det er ikke så farlig å bli misbrukt av en pedofil, tenk på de som dør i Afrika osv."

Hvor drar du det fra?

Han sa det i et intervju. Tror du må ha sett hele (som, så vidt jeg vet, bare ble vist første gangen) for å ha fått det med deg, etterpå viste de bare andre deler og klipp, særlig det med peanuts.

Han sa: "Dette er jo ... Peanuts! Se på hvordan de har det i andre deler av verden - og norske barn skal liksom bli skadet av litt tukling?"

Lenke til kommentar
Jeg lå i sengen min og sov til klokken to. Etter det var jeg på senteret her hjemme på Vinterbro. Så tviler^^.

Var vel sikkert bare ønsketenking vil jeg tro..hey, hvem vil ikke se hawt ida3? :)

*gjesp*

Jeg er trøtt. Har stått på i hele dag..måtte bruke 3 kopper kaffe..og da snakker vi KOPPER og ikke de små kaffe-kopp pisset for å våkne ordentlig og så har det vært fult kjør i hele dag enda en var full bemanning :roll:

han sa til meg på msn at du ville benekte alt... så siden han hadde rett i det, så tror jeg han :wee:
Åh...så rart..har aldri møtt denne pyromanen så hvordan jeg kan elske han finner jeg ganske usannsynlig ^_^
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...