Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er helt jævlig å ha et sosialt liv :cry:

Jah, I know. En skulle alle ha kunne ha gått tilbake til da man var innesperret på et rom og ikke forlot det med mindre det var brann.

Dagens brannvesen er så raske at du slett ikkje treng evakuere med det første. Ei røykmaske kan riktignok vere kjekt å ha, men dei fleste sit vel i underbuksa frå før av, så varmen burde ikkje vere noko problem.

Hvem sitter med underbukse liksom? Jeg pleier å sitte naken.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om man kan nå et punkt hvor det tilslutt blir så mange brukere i denne tråden at man ikke rekker å skrive ett inlegg før posten har fått flere titalls sider med nye? Med en jevn stigning i antall aktive brukere på forumet de siste årene vil også brukermassen som benytter denne og fremtidige liknende tråder også øke. Det er jo en problemstilling man kanskje kan begynne å snuse litt på. Jeg syns personlig at tempoet er nesten i overkant høyt i denne tråden noen ganger..

Eg trur det er sunt å ikkje få med seg alt som blir skrive i denne tråden. For stor aktivitet kan være ein god måte å begrense folks avhengighet på.

Lenke til kommentar
Kibs: Jeg vil ha skapet der! Sett det dit!

NgZ: *Urgh* *huff* *pfjjooo* Ja, det ville jeg egentlig først også! (*tihi, jeg bestemmer*)

Haha. :wee:

Vi er aldri uenige om noe annet enn teoretiske ting, så det går nok greit. Men den beskrivelsen minner meg om noen jeg kjenner. ^^

Lenke til kommentar
Men jeg bestemmer hvor skapet skal stå. ^^

vil ikke det si att det er deg som bestemmer dekorering og slikt av rommet?

gjør ikke det deg litt.... femi?

Soss, takk. :roll:

Du har masse flotte alternativer :D

Har allerede valgt og bestilt. Ble det beste. ;)

Klokka er FAEN meg 2, og det sitter 12 brukerere her? Dere er AVHENGIGE!

Nei, det heter "gymprøve i morgen".

Lenke til kommentar
Jeg innbiller meg det går litt sånn som dette:

NgZ: "HER skal skapet stå!"

Kibs: *kremte og peke*

NgZ: "Forresten... Jeg har ombestemt meg. DER skal skapet stå!"

U R too late. failure. :p

Vel, for å være ærlig, så vet jeg ikke hvordan en slik diskusjon hadde foregått. :p

Lenke til kommentar
Ta det med ro, jeg skal ikke fortelle om dine poleringsegenskaper

^^

.. som du ikke har noen kjennskap til, mener du?

Veeeeeeeel,

DrEvil%20_orig.JPG

Kibs: Jeg vil ha skapet der! Sett det dit!

NgZ: *Urgh* *huff* *pfjjooo* Ja, det ville jeg egentlig først også! (*tihi, jeg bestemmer*)

Haha. :wee:

Vi er aldri uenige om noe annet enn teoretiske ting, så det går nok greit. Men den beskrivelsen minner meg om noen jeg kjenner. ^^

På seg selv, kjenner man andre :D

Lenke til kommentar
Nei, det heter "gymprøve i morgen".

Du jobber hardt, ser jeg. Sånn, nå må du bare se for deg at jeg skuler olmt på deg og vifter litt med pekefingeren.

Jeg er en hardtjobbende nerd.

Men hva er vitsen med å lese når jeg ikke er sikker på at jeg får karakter en gang. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...