Acrid Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg tænker paa Dækksgutten og hans Bouche deliceux. Jeg skuer efter Ham. Hvor har han gaatt uden mig? Bliver han i dette Tidspunkte ganske penetreret i sit Arsle...? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Du rører ikke bjoern! *true med...med...b-real:O* Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 B-real er skummel han, med sine skumle øyen-bryn Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 B-real er skummel han, med sine skumle øyen-bryn Rettelse: Sitt skumle øyenbryn. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Det er tørketrommeldamp i hele leiligheten nå. It smells so clean! Clean like my soul. Brrrrrrrr. Hva skal forumfolket ikveld? \o/ Overhodet ingen ting !! vennene mine har dratt fra meg til en hytte langt oppi gokk. bare Herman(Underpants) igjenn og han er syk. Ja ja får vel loke her da. kansje en simpsons sesong i kveld Endret 8. februar 2008 av Addan Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 H*n kommer til å drepe deg uansett da, fordi du ikke utførte oppdraget. Da-ah. Terroren jeg har planlagt for deg, vil fortsette, selv etter min død. Så det gjør meg fint lite. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg skal se One Piece og håpe på at Schnell tar en tur innom DNFK i kveld. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 B-real er skummel han, med sine skumle øyen-bryn Rettelse: Sitt skumle øyenbryn. hohohoho, noen som tør å dra det et steg videre? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 H*n kommer til å drepe deg uansett da, fordi du ikke utførte oppdraget. Da-ah. Terroren jeg har planlagt for deg, vil fortsette, selv etter min død. Så det gjør meg fint lite. Tell, tell! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 B-real elsker meg ... klarte ikke holde det hemmelig lengre Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 mMmm... Brødskive med hjemmelagd jordbærsyltetøy og brunost. Nammis Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Tell, tell! Nei. Kan hvertfall ikke si noe mer, enn at det innvolverer flere forumbrukere, stalking, med mere. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Syltetøy og brunost på samme skive eier !! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jaja, hva skal dere fordrive tiden med i helgen da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Være emo. Mandag reiser jeg til Oslo. Og Oslo = The Cure. Jeg kommer til å dø av lykke. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jaja, hva skal dere fordrive tiden med i helgen da? ikkeno Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 heheheh den der var genial eplekaka! ''beggin, beggin youuuuUuu!'' Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 heheheh den der var genial eplekaka! ''beggin, beggin youuuuUuu!'' Også når han står og ... veit ikke hva han gjør egentlig. Ser ut som han står og gnir på kølaa si. Uansett sa var det hysterisk. ^^ Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Underpants: I knoooOOow! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg