The Jester Race Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Skjer? Skjer? Jeg skjeder meg -_- ^^ : D :* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Er vanskelig å sette ord på det Addan! Bare sånn jeg føler det nå. Du er ikke alene. Mister litt troen til tider selv jeg. Om man leser siste blogginnlegget mitt (se sigg) så skjønner man kanskje hvorfor. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Mister litt troen når jeg ser på nyhetene... noen som har sett noen gode nyheter der i det sisste ? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ny bruker, folkens! *pirke på med en pinne* Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Jeg skal lese senere mrbjoern! Men nå skal jeg utå måka snø lol! Edit: Vil ikke lese.. Å kaste bensin på bålet er sjeldent bra. Endret 8. februar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 føler for å begynne å blogge igjen Gjøre det eller spare alle sammen for synspunktene og tankene mine? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Skjer?Skjer? Jeg skjeder meg -_- ^^ : D :* Ikke si at folka her har fritidsproblemer! da er du doomed Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ny bruker, folkens! *pirke på med en pinne* La nå tingen være litt i fred =P Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ny bruker, folkens! *pirke på med en pinne* Nytt mobbeoffer Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Skjer?Skjer? Jeg skjeder meg -_- ^^ : D :* Velkommen! Skjer?Skjer? Jeg skjeder meg -_- ^^ : D :* Ikke si at folka her har fritidsproblemer! da er du doomed Hva skuer mine øyne!? Stor forbokstav! Endret 8. februar 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 :O *ta på maske* Lenke til kommentar
Addan Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Skjer?Skjer? Jeg skjeder meg -_- ^^ : D :* Velkommen! Underpants, du har ikke link til den nye tråden din i signaturen din ! Endret 8. februar 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Velkommen! Ikke si at folka her har fritidsproblemer! da er du doomed Hva skuer mine øyne!? Stor forbokstav! Jaa, det er jeg som er slem. Endret 8. februar 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Skjer?Skjer? Jeg skjeder meg -_- ^^ : D :* Velkommen! Underpants, du har ikke link til den nye tråden din i signaturen din ! Huh? Hvilken da? Endret 8. februar 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Mamma sitter i baren på danskebåten ergo, ikke noen date i kveld Lenke til kommentar
Addan Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Skjer?Skjer? Jeg skjeder meg -_- ^^ : D :* Velkommen! Skjer?Skjer? Jeg skjeder meg -_- ^^ : D :* Ikke si at folka her har fritidsproblemer! da er du doomed Hva skuer mine øyne!? Stor forbokstav! High five ! Endret 8. februar 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 *le seg hysterisk* Så tatt på kornet! Lenke til kommentar
Addan Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Huh? Hvilken da? Den om gadgets ? Eller var det ikke du som lagde den ? EDIT: Bare glemm det ! den er dritgammal Endret 8. februar 2008 av Alastor Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Takk :):) Værsegod Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Den om gadgets ? Eller var det ikke du som lagde den ? Den er skikkelig gammel. The Jester Race: Hvordan havnet du opp her da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg