Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Kexxy! han er ikke den eneste! :D Mange som bruker DNFK som klagemur. Det er totalt uintressant lesning.

Det er så mye meri nteresant å lese om hva du skal gjøre med Loveless eller hvem andre.

Hva kan man da si her? Diskutere noe? Det har vi OT-baren eventuelt politikk, religion eller teknologi-delen for.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sasa: Underpants mente jeg var slem med ham fordi jeg glefset litt. Mangel på nikotin og koffein = lettere gretten Eplefe. :wee:

Du har vært småsur i det siste, ja :wee:

Trapper, pga krampen jeg fikk i beinet. Viste seg å være en hele betennelse på muskelen. Men jaja... Skal slutte å whine. Er bare misfornøyd, ser ut til at all mulig verdens irritasjon har truffet meg og blitt værende...

Lenke til kommentar

Vel, nå forsvinner jeg. Ser ut til at alle i familien min er gretne. Bra mamma, bestefar og lillebror etterlater pappa og meg alene hele neste uke. Tror vi to kommer best overens... Bare å holde kjeft så går det bra... Eller være mest mulig ute av huset, sånn som de er nå...

PS:

Dette er ikke whining. Min slagplan for helgen er det...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Sasa: Underpants mente jeg var slem med ham fordi jeg glefset litt. Mangel på nikotin og koffein = lettere gretten Eplefe. :wee:
Du har vært småsur i det siste, ja :wee:
I det siste, liksom. Jeg er en ond misantrop. :wee:

Jeg er sarkastisk og jævlig, jeg kan ikke så veldig mye for det, men det betyr da ikke at jeg misliker dere hele gjengen? xD

Har du fått det inntrykket, Sasa? At jeg avskyr deg og hater deg og.. erh. Sånne andre ting jeg blir anklaget for? xD

Lenke til kommentar
ROFLING STONES?!?!

Yeis!

Søren klype jeg ble mett av grøten. Inni HAMPEN så mett jeg ble. Fader Jacob.

ja, synes ikke det er så synd i Barna i Afrika jeg.. De vet ikke hvordan det er å være stappmett!

Hmm.. ja samtaler kan til tider bli ganske intern her.. Men jeg kan ikke huske å ha ført en eneste samtale med Loveless her på forumet.

Lenke til kommentar
Hmm.. ja samtaler kan til tider bli ganske intern her.. Men jeg kan ikke huske å ha ført en eneste samtale med Loveless her på forumet.

Javel, så bomma jeg på et navn. Jeg holder da søren ikke følge med hvem som driver privatsamtaler med hvem her.

Men du har hatt relativt private samtaler med (sett inn navn). Fornøyd?

Nå ser jeg på LOST.

Lenke til kommentar
Mikkel: Not sneak away! :) Jeg syntes ditt problem var ganske intressant jeg! Du kan jo låne penger til kino da?

Joda, skal prøve å snakke med mamma, bare hun rekker å overføre penger så er problemet løst. Hun svarte ikke på telefonen og jeg kjenner ingen jeg kan låne fra :hm:

Håper det ordner seg

Lenke til kommentar
Jepp, skjønner hva du mener chokke! :) Skal prøve å kutte ned på sånn internsnakk.. Men av og til må man ty til det bare for å få igang en samtale her.

Poenget mitt er ikke at det er galt at det gjøres, men jeg har ingen interesse av det, ei forbyr jeg det. På samme måte som du ikke har noen interesse av å lese folk sin syting.

Kapisj?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...