dysfunctional Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg og Rasch horer Nettby sammen. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Vi ser etter kjekke gutter! Synd at Håks bare viser jevnaldrende gutter på 13-15 ... Lenke til kommentar
Addan Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Til Underpants fra Eplefe: Det er litt morsomt at du misliker meg, for ved å gjøre det setter du deg i samme båsen som Addan og Schnell. ------------------------- Jeg er bare budbringer. x) samme båsen som addan og schnell ? hva faen ? er jeg i samme båsen som schnell ? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hva er det egentlig Staff har sagt som får alle til å hate ham sånn? "Det er ikke så farlig å bli misbrukt av en pedofil, tenk på de som dør i Afrika osv." Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Man kan ikke sette noen i samme bås som schnell, så fail @ you Eplefail! Lenke til kommentar
Addan Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Underpants fra Eplefe: Referer du til selvskading? Du er ikke som dem, du plasserer deg i samme bås som dem. Å mislike mennesker du ikke engang har møtt eller vet noe om er en smule fjortiss. Hvorfor misliker du meg da? Og hvorfor ble jeg nærmest mobbet ut av denne tråden i starten da ? Jo, fordi blant andre du misklikte meg Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Addan; Selv om Eplefe prøver å fryse deg ut, skal ikke du bry deg om det. Det er alltids noen som vil prate med alle her. HEY! Til og med jeg fikk innpass her! Endret 8. februar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Og hvorfor ble jeg nærmest mobbet ut av denne tråden i starten da ? Jo, fordi blant andre du misklikte megSå søt du er. Jeg misliker deg ikke. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Ja, du har vel rett Rasch ... *sukk* Endret 8. februar 2008 av Addan Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Du må bare unnskylde eplefe, addan. hun er ikke riktig vell bevart.. hvis du skjønner hva jeg mener. Men vi kan godt snakke hvis du vil! Endret 8. februar 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 "Det er ikke så farlig å bli misbrukt av en pedofil, tenk på de som dør i Afrika osv." Hvor drar du det fra? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 20 min til to timer med ren karate, ledet av en gærn japaner. Og jeg som har to muskelbetennelser... Jaja... Hva skjer her? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Sorry, men kan du slutte å bare klage i tråden? xD hører ikke annet ifra deg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Og hvorfor ble jeg nærmest mobbet ut av denne tråden i starten da ?Fordi du kom inn og sa at vi ikke hadde noe liv som holdt til i denne tråden. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 20 min til to timer med ren karate, ledet av en gærn japaner. Og jeg som har to muskelbetennelser... Jaja... Hva skjer her? HEI! Hvorfor er det vanskelig å gå opp trapper!? Plis svar! Du veit ikke hvor mye jeg har gått gjennom i dag pga. det! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Sorry, men kan du slutte å bare klage i tråden? xDhører ikke annet ifra deg Ja, jeg vet det altfor godt dessverre. Er ganske deppa for tiden, men skal skjerpe meg. Kanskje poste mindre, helt til livet mitt blir "normalt" igjen... Sorry Trapper, ja... Svar meg først på dette: Sarkasme eller ei? Endret 8. februar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Uff, noen ganger er jeg så lei, veninne har spurt om jeg blir med på kino i kveld men jeg eier ikke nåla i veggen stipendet mitt kom ikke i dag, jeg klarer ikke enda en helg på potetmos og ketchup Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Sorry, men kan du slutte å bare klage i tråden? xDhører ikke annet ifra deg Ja, jeg vet det altfor godt dessverre. Er ganske deppa for tiden, men skal skjerpe meg. Kanskje poste mindre, helt til livet mitt blir "normalt" igjen... Sorry Trapper, ja... Svar meg først på dette: Sarkasme eller ei? Nei, ikke sarkasme! Bare les krangelen som varte fra i dag tidlig! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Trapper, ja... Svar meg først på dette: Sarkasme eller ei? Sasa: Underpants mente jeg var slem med ham fordi jeg glefset litt. Mangel på nikotin og koffein = lettere gretten Eplefe. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kexxy! han er ikke den eneste! Mange som bruker DNFK som klagemur. Det er totalt uintressant lesning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg