Espen pai Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det kommer snart Espen! Gikk dessverre ikke med telefongreiene.. Må bare finne en måte å sende PC-en min dit også.. Kan ikke sende den med hurtigruta tror jeg. bare si ifra du sitter klar synd telefonen ikke funket da.. vi kan prøve igjen senere Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Jepp! Gotta pay'em billz! Se filmen hos Youtube ROFFEL!! Endret 8. februar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 men da er jeg ferdig snakkes i morgen muligens gla i dere alle sammen (bortsett fra Underpants som jeg begynner og misslike) Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg går, jeg ... Natt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Irritabel er synonymt med ømfintlig....Edit: Du virker irritabel ... xD Endret 8. februar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg skal kjøpe meg pistol.. Mja... Gøy? JA! Trygt? Jada Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg skal kjøpe meg pistol.. Mja... Gøy? JA! Trygt? Jada Det er jo nesten en nødvendighet i Arendal Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Pistol er kult! Det som ikke er like kult er at en av mine innlegg er sletta.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Pistol er kult! Det som ikke er like kult er at en av mine innlegg er sletta..Hvorfor? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hvorfor pistol er morsomt? Fordi det smeller høyt osv.. Hvorfor innlegget ble sletta? Det må gudane vite.. Jeg venter på deg på msn Den store P! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det må gudane vite..Eventuelt moderatorene, men det går på det samme. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Parteeeeeyyyyyyy. sup ? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 En venninne av meg har bursdagsfest i dag (vi går i samme klasse). Alle fra klassen er invitert dit...håper det blir morsomt. Sitter her og nyter en cider. Det eneste som uroer meg er at jeg drikker på relativt tom mage (eneste jeg har fått i meg i dag er en 30 cm subway...). Appetitten har ikke värt på topp i det siste. Hva styrer dere med da? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Skal vi være vænaaaaAAAa, vænna eiller fienda?! *synge* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hva er det egentlig Staff har sagt som får alle til å hate ham sånn? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hva er det egentlig Staff har sagt som får alle til å hate ham sånn? "Livet mitt har ikke blitt ødelagt av å ha seksuell omgang med en eldre mann i løpet av barndommen min." Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Aha. Har dette noe med lommemannen / pedofile å gjøre? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Men hans sjarmerende, ærlige og vinnende personlighet vinner oss tilbake til å elske ham. Gang på gang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg må si jeg liker mr. Staff. Og advokatene hans, vel, en av de i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg