Den store P Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 *hint hint @ eplefe og espen* WHATEVER! Jeg ville ikke lagt deg til uansett om du betalte så!! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) *hint hint @ eplefe og espen* WHATEVER! Jeg ville ikke lagt deg til uansett om du betalte så!! Du kan legge meg til om du vil! EDIT: Er det jeg som dreper DNFK eller? Synes det ble så dødt her.. Endret 8. februar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Snakk om msn, og hvem som ikke vil legge til folk, eller hva? =/ Selv kom jeg nettop hjem, etter en av mine bedre dager på skolen i det siste. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Noen som bruker Firefox her? Vi trenger hjelp! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...40&start=40 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Stemte Opera jeg! Sviker! Jeg kom hit for hjelp! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Stemte Opera jeg! Sviker! Jeg kom hit for hjelp! har du egentlig lest første post? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Tror det bare generelt er døsig i kafeen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Noen som bruker Firefox her? Vi trenger hjelp! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...40&start=40 Hvorfor forventer du at vi skal stemme på noe annet enn den sikreste, raskeste og norskeste nettleseren på markedet? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hvorfor forventer du at vi skal stemme på noe annet enn den sikreste, raskeste og norskeste nettleseren på markedet? ikke dra de diskusjonene inn hit da... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg vil chatte på MSN! :/ opera er best! Ingen protest! Den som står imot er en idiot! End of discussion.. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Stemte Opera jeg! Sviker! Jeg kom hit for hjelp! har du egentlig lest første post? Huh? Hvorfor forventer du at vi skal stemme på noe annet enn den sikreste, raskeste og norskeste nettleseren på markedet? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hvorfor forventer du at vi skal stemme på noe annet enn den sikreste, raskeste og norskeste nettleseren på markedet? Jeg elsker deg litt nå, bare sånn, jah... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Huh? * Det er ikke tillatt å linke til egne tråder for å gi dem oppmerksomhet. les førsteposten, og husk den Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Må si meg enig Bjørn! Føler at jeg og Skarstad er på bølelengde! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Huh? * Det er ikke tillatt å linke til egne tråder for å gi dem oppmerksomhet. les førsteposten, og husk den Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Må si meg enig Bjørn! Føler at jeg og Skarstad er på bølelengde! hvordan blir det med bredbånd? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det er fortsatt support. x) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 gi faen i og reklamere om andre tråder uansett... folk kan finne veien selv heller Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det kommer snart Espen! Gikk dessverre ikke med telefongreiene.. Må bare finne en måte å sende PC-en min dit også.. Kan ikke sende den med hurtigruta tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg