Nie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Sinnsykt dyrt er 5000,- for to paller... Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Send med Tollpost. Billig og raskt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Holy shit. Ødela en ting på jobb i dag(no worries, vi er forsikra lzm), men nå fant jeg ut at den koster 400 000 spenn Præhæ, du er arbeidsløs! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 To sofa pluss endel esker. er ikke sendt enda da.. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hva sendte du? han sendte seg selv til meg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hva sendte du? han sendte seg selv til meg Over to kolli. Imponerende. Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Præhæ, du er arbeidsløs! Får se hva de sier, når jeg kommer på mandag Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Hva sendte du? han sendte seg selv til meg Jeg savner deg på msn! *noooes* Endret 8. februar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Tull, man mister ikke jobben for å ødelegge noe. Det kan erstattes. Vi gjør feil av og til og må vrake flere tonn med pulver fordi blandinga er blitt feil, en operatør har glemt å gjøre et eller annet, whatever. Men vi har klar beskjed om at personlige feil skal rapporteres uten noen som helst konsekvens for den som gjorde det. Hvis ikke ender de opp med at operatøren ikke tør å si det til noen, og man får dagesvis med "etterforskning" i dokumenter og analyser for å finne hva som ble gjort feil. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Stå opp eller ikke stå opp, det er spørsmålet. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg savner deg på msn! <addr> Haha, nå blir du spist av mailbots Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg savner deg på msn! <addr> Haha, nå blir du spist av mailbots Eller forumtøser. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Redigerte lol! Den står i profilen din uansett da. =P Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 ja! Men er ikke alle som sjekker der av en eller annen grunn.. flere som har spurt etter mailen min, men de har aldri lagt meg til ! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 ja! Men er ikke alle som sjekker der av en eller annen grunn.. flere som har spurt etter mailen min, men de har aldri lagt meg til !Erh. Hinter du? xD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Åge Aleksandersen funker jævlig bra må jeg si. Nå har jeg rippa 3 vinyler ^^ Nå skal jeg stå opp, dusje, mekke frokost, kle på meg, spise frokost og alt dette til tonene fra Åges herlige trønder-stemme (en av få trønderske stemmer jeg liker) Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 *hint hint @ eplefe og espen* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg sitter og ber til Gud om at pappa koblet ut den eksterne harddisken min før han formaterte pc-en. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Faen, jeg er treig og giddesløs i dag. Banna forum >< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg