Den store P Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ah, I guess, men jeg er ikke kresen. Nei, men det kan jo være en god egenskap av og til! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Date my mom er så. Traumatiserende. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Date my mom er så. Traumatiserende. litt fun om gutten ender opp med en jente som ser ut som ett troll Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ingenting som å våkne 10 og så ligge og dra seg og halvduppe i 4 timer ^^ Jeg elsker det å ikke ha skole på fredager (og mandager, vel, egentlig er jeg bare på skolen på tirsdager når jeg tenker meg om). Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Flott. Jeg kan sikkert ikke spise banan på flere uker nå uten å tenke rare tanker. :\ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Banan høres ut som en fin frokost. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Espen: Det er da mye gøyere å se trynet på dem når de dumper den heiteste jenta først. ^^ Eplefe: Noe ala slik jeg hadde det med agurk? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Flott. Jeg kan sikkert ikke spise banan på flere uker nå uten å tenke rare tanker. :\ why? Espen: Det er da mye gøyere å se trynet på dem når de dumper den heiteste jenta først. ^^ det er eneste grunnen til og se på da Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Såehhhhhh, skal vi bare være kjempegode venner i stedet? Bare hvis du sender en " "-smiley til meg på PM så jeg kan screenshotte og ha som bakgrunnsbilde. Kan ikke gi deg fordeler fremfor alle de andre. Sawwy. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Såehhhhhh, skal vi bare være kjempegode venner i stedet? Bare hvis du sender en " "-smiley til meg på PM så jeg kan screenshotte og ha som bakgrunnsbilde. Kan ikke gi deg fordeler fremfor alle de andre. Sawwy.Awww. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Bare sånn til info: Det er SINNSYKT dyrt å sende ting med hurtigruta. Endret 8. februar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hvor dyrt er sinnsykt dyrt? x) Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ingenting som å våkne 10 og så ligge og dra seg og halvduppe i 4 timer ^^Jeg elsker det å ikke ha skole på fredager (og mandager, vel, egentlig er jeg bare på skolen på tirsdager når jeg tenker meg om). Du har rett i det. My man... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Yey, telefonen min er sendt! Håper jeg får den i morgen. Da hadde jeg ikke klaget. Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Holy shit. Ødela en ting på jobb i dag(no worries, vi er forsikra lzm), men nå fant jeg ut at den koster 400 000 spenn Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Holy shit. Ødela en ting på jobb i dag(no worries, vi er forsikra lzm), men nå fant jeg ut at den koster 400 000 spenn Shæit! Hva var det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hmm. Lurer på om det er noe sjakktrekk å si at jenta man liker litt er way out of league i forhold til seg selv og si at hu er så høyt oppe på rangstigen at man ikke ser snurten av a fra ens egen ståplass langt nede. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Hvor dyrt er sinnsykt dyrt? x) Sinnsykt dyrt er 5000,- for to paller... Endret 8. februar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Shæit! Hva var det? CO2-reaktivitets teste-ting. Tror jeg bare ødela en pakning elns, fordi rommet ble fylt med CO2 ___ http://youtube.com/watch?v=Tp37BvVmzfY Sheisse, sykt! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hvor dyrt er sinnsykt dyrt? x) Sinnsykt dyrt er 5000,- for to paller... Hva sendte du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg