Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å, det er drama her, ser jeg.

Sterke ukvemsord flyr mellom veggene!

Noen som fikk med seg Uti vår hage sin harselering med human-etisk forbund i går? Jeg burde nesten føle meg truffet, men det var jo fryktelig morsomt... Og kristenjournalistene fikk jo sitt, også. x)

Lenke til kommentar
Altså, Underpants.

Jeg er bestevenninna hennes. Jeg får høre verre enn det der oftere enn du kan drømme om. xD

Ja, men over nettet når man snakker med folk man ikke kjenner så syns jeg man kan holde en høflig tone eller så kan folk få folk feil inntrykk deg.

Da-ah det står til og med i retningslinjene. :roll:

Lenke til kommentar
Hun holder da stort sett en saklig og høflig tone hun også, men man må da få lov å være irritabel. x)
Spesielt uten søvn, nikotin og koffein. Nå koker vann til kaffen og jeg har fått røykt. Søvn er oppskrytt. :love:

Men irritabel er synonymt med ømfintlig.
Kommer det fra mennesket som følte seg mobbet av "Hvem er du?" og "Du gjør det igjen" og følte seg mobbet ut av SO6. Mhm, jeg er ømfintelig.
Lenke til kommentar
Hun holder da stort sett en saklig og høflig tone hun også, men man må da få lov å være irritabel. x)
Spesielt uten søvn, nikotin og koffein. Nå koker vann til kaffen og jeg har fått røykt. Søvn er oppskrytt. :love:

Men irritabel er synonymt med ømfintlig.
Kommer det fra mennesket som følte seg mobbet av "Hvem er du?" og "Du gjør det igjen" og følte seg mobbet ut av SO6. Mhm, jeg er ømfintelig.

Jeg sa jo bare det som du/Nie sa. Sa ikke noe om at du var det.

fredrik: Ok, vi kan sete en strek der.

----------------------------------------------------- <========== Strek

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...