Licht Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg er fremdeles bare budbringer! Du vet at enhver god evil overlord holder budbringeren personlig ansvarlig for dårlige eller ubehagelig nyheter, med de følger det nå måtte ha? 8D Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Eplefes kommentar var at da var hun en god evil overlord. Er det nå jeg skal være redd? x) Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Eplefe til Underpants: Jeg gjør jo ikke det! Hva gjør du da? ------Så vil jeg bare si at Eplefe egentlig ikke gir meg noe inntrykk av å mislike Underpants. x) Nei, ikke noe. =P du er en oversensitiv liten kødd Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) "Now, you're probably wondering if they limited the top sped, and unfortunately, they have. To 219 miles per hour!" Brabus SL65 er sykt Og Jeremy Clarkson er kul Endret 8. februar 2008 av edge Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Å, det er drama her, ser jeg. Sterke ukvemsord flyr mellom veggene! Noen som fikk med seg Uti vår hage sin harselering med human-etisk forbund i går? Jeg burde nesten føle meg truffet, men det var jo fryktelig morsomt... Og kristenjournalistene fikk jo sitt, også. x) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Altså, Underpants. Jeg er bestevenninna hennes. Jeg får høre verre enn det der oftere enn du kan drømme om. xD Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Altså, Underpants. Jeg er bestevenninna hennes. Jeg får høre verre enn det der oftere enn du kan drømme om. xD Ja, men over nettet når man snakker med folk man ikke kjenner så syns jeg man kan holde en høflig tone eller så kan folk få folk feil inntrykk deg. Da-ah det står til og med i retningslinjene. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hun holder da stort sett en saklig og høflig tone hun også, men man må da få lov å være irritabel. x) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 jeg tenker bare på sikkerhet jeg... biler er ganske farlige Jeg liker biler, jeg. Farlige og ufarlige. Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 http://youtube.com/watch?v=Sb8t40iXtZw FY FAEN, så bra :!: Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hun holder da stort sett en saklig og høflig tone hun også, men man må da få lov å være irritabel. x) Ja, ok. Men irritabel er synonymt med ømfintlig. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Espen: Heisann! ^^Hvordan har man det i dag? =) joda vi har det ganske bra i dag Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hun holder da stort sett en saklig og høflig tone hun også, men man må da få lov å være irritabel. x)Spesielt uten søvn, nikotin og koffein. Nå koker vann til kaffen og jeg har fått røykt. Søvn er oppskrytt. Men irritabel er synonymt med ømfintlig.Kommer det fra mennesket som følte seg mobbet av "Hvem er du?" og "Du gjør det igjen" og følte seg mobbet ut av SO6. Mhm, jeg er ømfintelig. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Såehhhhhh, skal vi bare være kjempegode venner i stedet? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 AH. Helg. Guitar Hero. Kan livet bli bedre? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Såehhhhhh, skal vi bare være kjempegode venner i stedet? Bare hvis du sender en " "-smiley til meg på PM så jeg kan screenshotte og ha som bakgrunnsbilde. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hun holder da stort sett en saklig og høflig tone hun også, men man må da få lov å være irritabel. x)Spesielt uten søvn, nikotin og koffein. Nå koker vann til kaffen og jeg har fått røykt. Søvn er oppskrytt. Men irritabel er synonymt med ømfintlig.Kommer det fra mennesket som følte seg mobbet av "Hvem er du?" og "Du gjør det igjen" og følte seg mobbet ut av SO6. Mhm, jeg er ømfintelig. Jeg sa jo bare det som du/Nie sa. Sa ikke noe om at du var det. fredrik: Ok, vi kan sete en strek der. ----------------------------------------------------- <========== Strek Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ok, fortsett med drama og streker, jeg går og river folk fra hverandre i Soldier of Fortune 2. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 AH. Helg. Guitar Hero. Kan livet bli bedre? Ja... Det kan det Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ja... Det kan det Ah, I guess, men jeg er ikke kresen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg