Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på om man kan nå et punkt hvor det tilslutt blir så mange brukere i denne tråden at man ikke rekker å skrive ett inlegg før posten har fått flere titalls sider med nye? Med en jevn stigning i antall aktive brukere på forumet de siste årene vil også brukermassen som benytter denne og fremtidige liknende tråder også øke. Det er jo en problemstilling man kanskje kan begynne å snuse litt på. Jeg syns personlig at tempoet er nesten i overkant høyt i denne tråden noen ganger..

Lenke til kommentar
Ikke si du liker å polere trofèet ditt? :p

Ikke si at du måtte komme med den "geniale" vitsen? :p

Nei, men for noen funker ei jente bedre. Hehe, sikkert noen som trenger flere og da, men ikke jeg. :wee:

som om du ville innrømmet det her uansett da :p

:ph34r:

Lenke til kommentar
Jah, I know. En skulle alle ha kunne ha gått tilbake til da man var innesperret på et rom og ikke forlot det med mindre det var brann.

På en måte, ja. Selv om det var en mye vanskeligere tid mentalt.

Jeg lurer på om man kan nå et punkt hvor det tilslutt blir så mange brukere i denne tråden at man ikke rekker å skrive ett inlegg før posten har fått flere titalls sider med nye? Med en jevn stigning i antall aktive brukere på forumet de siste årene vil også brukermassen som benytter denne og fremtidige liknende tråder også øke. Det er jo en problemstilling man kanskje kan begynne å snuse litt på. Jeg syns personlig at tempoet er nesten i overkant høyt i denne tråden noen ganger..

Det dauer ut snart uansett, etter 1 uke.

Lenke til kommentar
Det er helt jævlig å ha et sosialt liv :cry:

Jah, I know. En skulle alle ha kunne ha gått tilbake til da man var innesperret på et rom og ikke forlot det med mindre det var brann.

Dagens brannvesen er så raske at du slett ikkje treng evakuere med det første. Ei røykmaske kan riktignok vere kjekt å ha, men dei fleste sit vel i underbuksa frå før av, så varmen burde ikkje vere noko problem.

Lenke til kommentar

Tydelig hvem av dem som går med bukse der i gården hvertfall :wee:

Hehe, indeed!

På gården gikk hun i skjørt, og jeg i bukse. Ellers går vi vel i bukse begge to. Men jeg bestemmer hvor skapet skal stå. ^^

Kibs: Jeg vil ha skapet der! Sett det dit!

NgZ: *Urgh* *huff* *pfjjooo* Ja, det ville jeg egentlig først også! (*tihi, jeg bestemmer*)

Lenke til kommentar
På gården gikk hun i skjørt, og jeg i bukse. Ellers går vi vel i bukse begge to. Men jeg bestemmer hvor skapet skal stå. ^^

På soverommet? :hmm:

Kan hende jeg tar feil, men jeg er egentlig ganske overbevist om at hun er en frøken og ikke en frue :)

Det medfører nok riktighet.

Da må det være kjipt for deg å sitte der uten billett :p

Ellers takk, jeg flyr ikke med billigselskaper. :)

Lenke til kommentar
Ikke si du liker å polere trofèet ditt? :p

Pfft. Slike skitne fantasier. Tsk, tsk.

som om du ville innrømmet det her uansett da :p
Ja? :p

Du skal ikke se bort ifra at det skjer.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...