Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kan jo tørkes støv av, da. =D Ikke si du liker å polere trofèet ditt? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er helt jævlig å ha et sosialt liv Jah, I know. En skulle alle ha kunne ha gått tilbake til da man var innesperret på et rom og ikke forlot det med mindre det var brann. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei, men for noen funker ei jente bedre. Hehe, sikkert noen som trenger flere og da, men ikke jeg. som om du ville innrømmet det her uansett da Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Trodde ikke han hadde kapasiteten til slikt? Gode nyheter!! IQ ble nettopp til et fint fly! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Pff...gjør deg bare til en utflyttersviker det kjære vennen Neineineinei, rent genetisk! Har alltid bodd i Nordland. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er helt jævlig å ha et sosialt liv Jah, I know. En skulle alle ha kunne ha gått tilbake til da man var innesperret på et rom og ikke forlot det med mindre det var brann. Det beste hadde vel vært om enkelte ikke hadde forlatt det da heller? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tydelig hvem av dem som går med bukse der i gården hvertfall Hehe, indeed! På gården gikk hun i skjørt, og jeg i bukse. Ellers går vi vel i bukse begge to. Men jeg bestemmer hvor skapet skal stå. ^^ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 In ur face. Noe mer du skulle ha sagt? Den var retta mot L4r5! Trofeét til NgZ blir sikkert tatt ned til pussing og polering ein gang i månaden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Imponerende. Nå, gleden er fullt og helt på min side, frue. Kan hende jeg tar feil, men jeg er egentlig ganske overbevist om at hun er en frøken og ikke en frue Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg lurer på om man kan nå et punkt hvor det tilslutt blir så mange brukere i denne tråden at man ikke rekker å skrive ett inlegg før posten har fått flere titalls sider med nye? Med en jevn stigning i antall aktive brukere på forumet de siste årene vil også brukermassen som benytter denne og fremtidige liknende tråder også øke. Det er jo en problemstilling man kanskje kan begynne å snuse litt på. Jeg syns personlig at tempoet er nesten i overkant høyt i denne tråden noen ganger.. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Trodde ikke han hadde kapasiteten til slikt? Gode nyheter!! IQ ble nettopp til et fint fly! Da må det være kjipt for deg å sitte der uten billett Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ikke si du liker å polere trofèet ditt? Ikke si at du måtte komme med den "geniale" vitsen? Nei, men for noen funker ei jente bedre. Hehe, sikkert noen som trenger flere og da, men ikke jeg. som om du ville innrømmet det her uansett da Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jah, I know. En skulle alle ha kunne ha gått tilbake til da man var innesperret på et rom og ikke forlot det med mindre det var brann. På en måte, ja. Selv om det var en mye vanskeligere tid mentalt. Jeg lurer på om man kan nå et punkt hvor det tilslutt blir så mange brukere i denne tråden at man ikke rekker å skrive ett inlegg før posten har fått flere titalls sider med nye? Med en jevn stigning i antall aktive brukere på forumet de siste årene vil også brukermassen som benytter denne og fremtidige liknende tråder også øke. Det er jo en problemstilling man kanskje kan begynne å snuse litt på. Jeg syns personlig at tempoet er nesten i overkant høyt i denne tråden noen ganger.. Det dauer ut snart uansett, etter 1 uke. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er helt jævlig å ha et sosialt liv Jah, I know. En skulle alle ha kunne ha gått tilbake til da man var innesperret på et rom og ikke forlot det med mindre det var brann. Dagens brannvesen er så raske at du slett ikkje treng evakuere med det første. Ei røykmaske kan riktignok vere kjekt å ha, men dei fleste sit vel i underbuksa frå før av, så varmen burde ikkje vere noko problem. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kan hende jeg tar feil, men jeg er egentlig ganske overbevist om at hun er en frøken og ikke en frue Nei, uff, det er høyst upassende. Man kan da ikke uforskammet flørte med noen ved å kalle dem frøken rett foran deres trolovedes øyne! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tydelig hvem av dem som går med bukse der i gården hvertfall Hehe, indeed! På gården gikk hun i skjørt, og jeg i bukse. Ellers går vi vel i bukse begge to. Men jeg bestemmer hvor skapet skal stå. ^^ Kibs: Jeg vil ha skapet der! Sett det dit! NgZ: *Urgh* *huff* *pfjjooo* Ja, det ville jeg egentlig først også! (*tihi, jeg bestemmer*) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 På gården gikk hun i skjørt, og jeg i bukse. Ellers går vi vel i bukse begge to. Men jeg bestemmer hvor skapet skal stå. ^^ På soverommet? Kan hende jeg tar feil, men jeg er egentlig ganske overbevist om at hun er en frøken og ikke en frue Det medfører nok riktighet. Da må det være kjipt for deg å sitte der uten billett Ellers takk, jeg flyr ikke med billigselskaper. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ikke si du liker å polere trofèet ditt? Pfft. Slike skitne fantasier. Tsk, tsk. som om du ville innrømmet det her uansett da Ja? Jeg lurer på om man kan nå et punkt hvor det tilslutt blir så mange brukere i denne tråden at man ikke rekker å skrive ett inlegg før posten har fått flere titalls sider med nye? Med en jevn stigning i antall aktive brukere på forumet de siste årene vil også brukermassen som benytter denne og fremtidige liknende tråder også øke. Det er jo en problemstilling man kanskje kan begynne å snuse litt på. Jeg syns personlig at tempoet er nesten i overkant høyt i denne tråden noen ganger..Du skal ikke se bort ifra at det skjer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Men jeg bestemmer hvor skapet skal stå. ^^ Jeg innbiller meg det går litt sånn som dette: NgZ: "HER skal skapet stå!" Kibs: *kremte og peke* NgZ: "Forresten... Jeg har ombestemt meg. DER skal skapet stå!" Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kibs: Jeg vil ha skapet der! Sett det dit!NgZ: *Urgh* *huff* *pfjjooo* Ja, det ville jeg egentlig først også! (*tihi, jeg bestemmer*) Å gud, så genialt. xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg