Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Espen: Hva mener du egentlig? Om det er solid-core-ledere eller om det er flere flettede ledere?

var vel mest det jeg mente ja... fagkunskapen er laber etter 4 år dessverre... :(

og tror han snakket om andre siden av veggen :blush:

Er jeg ikke. Og ingen gris heller. :wee:

bare du bruker beskyttelse når du kjører henne, så er det bra vettu :) vil ikke ha ulykker heller :(

Lenke til kommentar
hva er sjansen for at han kommer til og lese den nå? er en stund siden han leste den...

Hæ? :D Åja, sånn ja. Måtte bare tenke litt, før jeg forstod det. Nei, han leste det sikkert ikke, men jeg har OCD nok til å måtte svare likevel.

Oh by the way, gikk rimelig bra på prøven, hadde jo så vidt bruk for pronomengreiene. :| Bare ett ord i tekstoversettelsen jeg ikke kom på før ~5 sekunder etter at jeg hadde levert (narrare), og et par ord og konjugasjoner/deklinasjoner som satt litt løst på en sånn ekkel ord-for-ord-oversettelsesoppgave full av ord ingen hadde hørt om. Navarre, wtfux.. ?

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Til Underpants fra Eplefe:

Det er litt morsomt at du misliker meg, for ved å gjøre det setter du deg i samme båsen som Addan og Schnell.

-------------------------

Jeg er bare budbringer. x)

Hehe, ok. :p

----------------------

Eplefe:

Så fordi jeg har noe til felles med dem så er jeg som dem?

Ville ikke du vært en emo da?

Lenke til kommentar

Underpants fra Eplefe:

Referer du til selvskading?

Du er ikke som dem, du plasserer deg i samme bås som dem. Å mislike mennesker du ikke engang har møtt eller vet noe om er en smule fjortiss.

---

Jeg er fremdeles bare budbringer!

Espen: Heisann! ^^

Hvordan har man det i dag? =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...