Kibs Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 bruk beskyttelse da Han er faktisk litt sløv med sikkerhetsbeltet i bilen. Barnslig! /ignore. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 du svarte ikke da åssen kabler er det? enkel kjerne, eller trådet?hm? oO på kablene dine... de som skal kobles på stikkontakten... åssen kabler er det? Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 http://youtube.com/watch?v=X80Qjh9Yivs&feature=related Gotta love it Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Han er faktisk litt sløv med sikkerhetsbeltet i bilen. Er jeg ikke. Og ingen gris heller. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Espen: Hva mener du egentlig? Om det er solid-core-ledere eller om det er flere flettede ledere? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 på kablene dine... de som skal kobles på stikkontakten... åssen kabler er det? strømkabler? 220/230V? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 God morgen. Pappa låner bilen, ellers skulle jeg gjerne kjørt deg.. ^^Det hørtes feil ut på så mange plan.. xD Gutter. >.< Hvem jeg? ---- http://en.wikipedia.org/wiki/Fascism Ja. Er du ikke det? :| Hvordan skulle jeg vært det? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Espen: Hva mener du egentlig? Om det er solid-core-ledere eller om det er flere flettede ledere? var vel mest det jeg mente ja... fagkunskapen er laber etter 4 år dessverre... og tror han snakket om andre siden av veggen Er jeg ikke. Og ingen gris heller. bare du bruker beskyttelse når du kjører henne, så er det bra vettu vil ikke ha ulykker heller Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) hva er sjansen for at han kommer til og lese den nå? er en stund siden han leste den... Hæ? Åja, sånn ja. Måtte bare tenke litt, før jeg forstod det. Nei, han leste det sikkert ikke, men jeg har OCD nok til å måtte svare likevel. Oh by the way, gikk rimelig bra på prøven, hadde jo så vidt bruk for pronomengreiene. :| Bare ett ord i tekstoversettelsen jeg ikke kom på før ~5 sekunder etter at jeg hadde levert (narrare), og et par ord og konjugasjoner/deklinasjoner som satt litt løst på en sånn ekkel ord-for-ord-oversettelsesoppgave full av ord ingen hadde hørt om. Navarre, wtfux.. ? Endret 8. februar 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Til Underpants fra Eplefe: Det er litt morsomt at du misliker meg, for ved å gjøre det setter du deg i samme båsen som Addan og Schnell. ------------------------- Jeg er bare budbringer. x) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hæ? innlegget du skrev til snorre... Hei Nie Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 bare du bruker beskyttelse når du kjører henne, så er det bra vettu vil ikke ha ulykker heller Jeg gjentar meg selv. Gutter. >.< Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg gjentar meg selv. Gutter. >.< hæ? hva har jeg gjort galt? Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Der var jeg ferdig på jobb *Top Gear* Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Til Underpants fra Eplefe: Det er litt morsomt at du misliker meg, for ved å gjøre det setter du deg i samme båsen som Addan og Schnell. ------------------------- Jeg er bare budbringer. x) Hehe, ok. ---------------------- Eplefe: Så fordi jeg har noe til felles med dem så er jeg som dem? Ville ikke du vært en emo da? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Dere er nesten søte. jeg tenker bare på sikkerhet jeg... biler er ganske farlige Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Underpants fra Eplefe: Referer du til selvskading? Du er ikke som dem, du plasserer deg i samme bås som dem. Å mislike mennesker du ikke engang har møtt eller vet noe om er en smule fjortiss. --- Jeg er fremdeles bare budbringer! Espen: Heisann! ^^ Hvordan har man det i dag? =) Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Underpants fra Eplefe: Referer du til selvskading? Du er ikke som dem, du plasserer deg i samme bås som dem. Å mislike mennesker du ikke engang har møtt eller vet noe om er en smule fjortiss. Hvorfor misliker du meg da? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Eplefe til Underpants: Jeg gjør jo ikke det! ------ Så vil jeg bare si at Eplefe egentlig ikke gir meg noe inntrykk av å mislike Underpants. x) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg