Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Blandet inn? Eplefe spurte hvorfor jeg spurte hva som var skjedd med Sasa som om jeg hadde spurt dere. du nevnte meg på lik linje med Eplefe da... Oi, sorry. Men det var ikke noe negativt, det var bare fordi du hadde spurt hva som hadde skjedd med Sasa. EDIT: Dobbel. Endret 8. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Huffs, jeg trenger fler stikkkontakter. 16 i bruk på 2cm^2 Hjemme hos deg, eller på jobb? På jobb :=) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ah. Hjemme bruker jeg 18 uttak nå, faktisk. Skummelt mye Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Noen bør slappe av med en kaffekopp og puste ut litt før de skriver ett nytt innlegg i DNFK...red:DNFK selvfølgelig, ikke SO. Endret 8. februar 2008 av NgZ Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) *nyter freebird* Jobbløs jobb er digg http://youtube.com/watch?v=P-_8xivRTsY&feature=related <- Konge video forresten. Endret 8. februar 2008 av edge Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Er ikke Underpants bare sarkasktisk, da? Hei og god morgen til alle, særlig NgZ. Og... Hvem har lyst til å kjøre meg i et lynkurs i fascismen? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 På jobb :=) du svarte ikke da åssen kabler er det? Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Og... Hvem har lyst til å kjøre meg i et lynkurs i fascismen? Italia - Mussolini - Joined forces med nazistene. Sto for mye av det samme som nazistene, men, om jeg husker rett, så var de ikke for jødeutryddelsene. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hei og god morgen til alle, særlig NgZ. teller han mer enn meg nå? trodde alle har inne (bortsett fra Shcnell og Addan) er likeverdige brukere jeg God morgen foresten Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Italia - Mussolini - Joined forces med nazistene. Sto for mye av det samme som nazistene, men, om jeg husker rett, så var de ikke for jødeutryddelsene. .. Ting jeg ikke vet om fascismen, da. Det der husker jeg. Væh. Hjelp! teller han mer enn meg nå? trodde alle har inne (bortsett fra Shcnell og Addan) er likeverdige brukere jeg God morgen foresten Selvsagt teller han mer enn deg. Han teller mer enn alle. Oo Selv moderatorene. Og da er det ille. Stakkars mann. Mornings. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hei og god morgen til alle, særlig NgZ. Og... Hvem har lyst til å kjøre meg i et lynkurs i fascismen? God morgen. Pappa låner bilen, ellers skulle jeg gjerne kjørt deg.. ^^Det hørtes feil ut på så mange plan.. xD Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Er ikke Underpants bare sarkasktisk, da? Hvem jeg? Hei og god morgen til alle, særlig NgZ. God morgen! Og... Hvem har lyst til å kjøre meg i et lynkurs i fascismen? http://en.wikipedia.org/wiki/Fascism Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 God morgen. Pappa låner bilen, ellers skulle jeg gjerne kjørt deg.. ^^Det hørtes feil ut på så mange plan.. xD Jeg forsto hva du faktisk mente med den Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 God morgen. Pappa låner bilen, ellers skulle jeg gjerne kjørt deg.. ^^Det hørtes feil ut på så mange plan.. xD Gutter. >.< Hvem jeg? ---- http://en.wikipedia.org/wiki/Fascism Ja. Er du ikke det? :| Errr.. Takk. Virkelig et lynkurs. *ikke sjekke linken* Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Italia - Mussolini - Joined forces med nazistene. Sto for mye av det samme som nazistene, men, om jeg husker rett, så var de ikke for jødeutryddelsene. .. Ting jeg ikke vet om fascismen, da. Det der husker jeg. Væh. Hjelp! Du ba om et lynkurs, ikke hele historien. Enjoy! Endret 8. februar 2008 av edge Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg forsto hva du faktisk mente med den Clever you. Kibs: Hva? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Clever you. bruk beskyttelse da Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kibs: Hva? Jeg tror egentlig at alle gutter er griser. Inkludert deg. Nææ-næææ. Ikke si ordet "barnslig" nå. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 du svarte ikke da åssen kabler er det? enkel kjerne, eller trådet?hm? oO Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg tror egentlig at alle gutter er griser. Inkludert deg. Nææ-næææ. Ikke si ordet "barnslig" nå. Barnslig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg