Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fordi at Sasa ikke hadde det greit i går er en ting, vi spurte hvorfor han hadde problemer å gå opp trappen. Vet du hva, du er så latterlig irriterende til tider. Du blir maks emo av at du ble "mobbet" ut av SO (noe du ikke ble, du er en oversensitiv liten kødd), og med en gang du ble akseptert i denne tråden tror du faktisk at du er bedre enn oss?

...Du gjør det igjen.

Lenke til kommentar
Eple, ikke får å avbryte samtalen du å underpants har, men vet du hva det heter når man tatoverer hele leggen? Fra anklen til rett under kneet? Det er vel en sleeve av et eller anna slag kanskje?
En sleeve er armen, logisk nok. Et erme. Jeg vet ikke om det en gang er et eget navn for tatoveringer oppetter hele leggen.
Lenke til kommentar
En sleeve er armen, logisk nok. Et erme. Jeg vet ikke om det en gang er et eget navn for tatoveringer oppetter hele leggen.

Gah.. Det gjør det jo bare enda vanskeligere.. Men takk for hjelpen ihvertfall!

Edit: 5%20Tomas%20fantasy%20Mechanical.jpg

Den er så rå den tatoveringen, fargevalget å motivet er så fint!

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Fordi at Sasa ikke hadde det greit i går er en ting, vi spurte hvorfor han hadde problemer å gå opp trappen.

Han skriver "Går bedre, men å gå opp trapper er blitt nettopp et par hakk vanskeligere...". Derfor tror jeg det har noe å gjøre med hverandre.

Vet du hva, du er så latterlig irriterende til tider. Du blir maks emo av at du ble "mobbet" ut av SO (noe du ikke ble, du er en oversensitiv liten kødd), og med en gang du ble akseptert i denne tråden tror du faktisk at du er bedre enn oss?

Når har jeg trodd jeg er bedre enn dere? Det er bare deg jeg har blitt irritert på og du gjør ikke dagen min noe bedre ved å kalle meg kødd uten noen grunn.

...Du gjør det igjen.

Nei.

Lenke til kommentar
Han skriver "Går bedre, men å gå opp trapper er blitt nettopp et par hakk vanskeligere...". Derfor tror jeg det har noe å gjøre med hverandre.

Når har jeg trodd jeg er bedre enn dere? Det er bare deg jeg har blitt irritert på og du gjør ikke dagen min noe bedre ved å kalle meg kødd uten noen grunn.

Du fortjener nesten hele sangen, men du får en strofe i stedet. Ro, ro, ro din båt (...) :whistle:

Du oppfører deg som en slags DESPERAT versjon av de som henger i tråden. Vi pirker på grammatikk, og så begynner du å pirke på grammatikk òg, tilogmed etter at folk har satt en stopper for det (og med folk så mener jeg moderatorer).

Og stakkar liten, du blir irritert på meg. Skal du løpe til moderatorene og si at du blir mobbet ut av tråden og at dumme Eplefe er like teit som Bundy og Steffy? Og jeg kaller deg ikke kødd uten grunn, jeg kaller deg kødd på grunn av tonen du legger an i innleggene dine. :)

Lenke til kommentar

Du fortjener nesten hele sangen, men du får en strofe i stedet. Ro, ro, ro din båt (...) :whistle:

Du oppfører deg som en slags DESPERAT versjon av de som henger i tråden. Vi pirker på grammatikk, og så begynner du å pirke på grammatikk òg, tilogmed etter at folk har satt en stopper for det (og med folk så mener jeg moderatorer).

Jeg har lenge interessert meg for og rettet grammatikk. Hvis du ikke tror meg kan du se i "Klagemuren" og "Språk for fjols".

Og stakkar liten, du blir irritert på meg. Skal du løpe til moderatorene og si at du blir mobbet ut av tråden og at dumme Eplefe er like teit som Bundy og Steffy? Og jeg kaller deg ikke kødd uten grunn, jeg kaller deg kødd på grunn av tonen du legger an i innleggene dine. :)

Det innlegget var bare selvmotsigende. Du kritiserer meg for å ha en negativ tone i innleggene mine, men se på hva du har skrevet over. Bruken din av smileyer ser også ut som et forsøk på å være overlegen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...