Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Ikke i det hele tatt, fungerer utmerket for meg, men jeg er altetende og aksepterer mye og tolererer det aller meste, så det går helt greit. :)

Jeg hintet til det med hvordan det er å basere vennegjengen på hvilken musikksmak de hadde, ikke hvilken musikksmak du har.

Ser bare for meg at det må være "tomt" å henge med folk bare for de de liker den og den musikken, om man ikke har en dritt til felles utenom. Eller å ignorere/unngå en person fordi h*n har dårlig musikksmak.

Skjønte det, ville bare utdype hvordan det var for meg. :p

Men jeg tror generelt det fungerer, for en viss type mennesker riktignok. Alt fungerer ikke for alle vet du. :)

 

Er det bare jeg som synes lilla påseke-egg-sjokolade smaker crap? Æsj, måtte kaste egget nå. Prøvde meg på det, orka ca. halve før jeg ble kvalm her.

Jeg pleide å elske det, men så gafla jeg i meg 20 stykker på en halvtime og nå klarer jeg ikke et halvt ett uten å brekke meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Er det bare jeg som synes lilla påseke-egg-sjokolade smaker crap? Æsj, måtte kaste egget nå. Prøvde meg på det, orka ca. halve før jeg ble kvalm her.

Det er nam, men bare om man spiser med måte :p

Lenke til kommentar

Jeg har forskjellige venner med forskjellig musikkesmak. En som kun hører på death metall, En som kun hører på klassisk og hater alt annet og en som kun hører på trance. Funker bra helt til noen skrur på musikk.

 

Disse to skal vel kunne sette pris på hverandres musikk?

Lenke til kommentar

Vi deler iallefall ganske lik film-smak. :wee: (Tenker hovedsaklig herr Alfred.)

"Vertigo" er på min topp 5 (all time), så det stemmer ganske bra. :)

 

Vi har high. Er jeg akseptert?

Hmmm. Skal nok mer til. Hehehhe. Neida, link til din? Husker ikke hva du heter der. =(

 

Edit: Fant deg. Looks good. :D

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...