Demantios Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 morn folkens skjer? Sitter på jobb og surrer : Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg sovner. Det skjer. Og film i fransken som så mange som ingen ser på xD Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Uff, prøve etterpå Skjer i kaféen i dag? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 morn folkens skjer? Sitter på jobb og surrer ^^ der? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Sitter på jobb og surrer ^^ der? samme... skal dra tilbake gamle kunder i dag jeg Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg fikk 10.000 kr igår.. Det var phun Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Prøve i latin altså. Slett ikke verst. Hvorfor lærer du deg latin da? Noen spesiell grunn til det? Eller er det bare for å lære et språk? Obligatorisk med enten latin eller oldgresk for en bachelor i historie. 8D Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg lufter tanken om å få tattovering, er det noen som vet hvor jeg kan kikke for å få litt inspirasjon? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg fikk 10.000 kr igår.. Det var phun hvorfor? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 hvorfor? Jobba litt på si Gøy på jobb idag da folkens? Jeg må fise, kanskje ikke lurt i et rom fullt av folk Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Obligatorisk med enten latin eller oldgresk for en bachelor i historie. 8D hva er sjansen for at han kommer til og lese den nå? er en stund siden han leste den... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Paala: BMEink og Modblog + eventuelt Bodymod er ålreite sider. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Mornings;D går det bedre SasaB? Går bedre, men å gå opp trapper er blitt nettopp et par hakk vanskeligere... Men engelsk nå, vil ikke bli ferska av læreren... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Mornings;D går det bedre SasaB? Går bedre, men å gå opp trapper er blitt nettopp et par hakk vanskeligere... hva har skjedd for noe? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Går bedre, men å gå opp trapper er blitt nettopp et par hakk vanskeligere...Hvorfor? Oo Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 God morgen! Hva skjedde med Sasa? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 God morgen! Hva skjedde med Sasa?Nei, du ser jo selv at han ikke har svart. Hva faen var vitsen med å spørre da? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 God morgen! Hva skjedde med Sasa?Nei, du ser jo selv at han ikke har svart. Hva faen var vitsen med å spørre da? Fordi PepsiCo tydeligvis visste at det var noe da han spurte om det gikk bedre? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Paala: BMEink og Modblog + eventuelt Bodymod er ålreite sider. Takker! Jeg vurderer å få en i god tid før Hove, men gidder ikke å haste.. Så venter nok litt før e tar en beslutning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg