Stonemeister Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Huff, gleder meg til helga, da blir det i denne tiden jeg legger meg. Jeg har vel forøvrig tidenes verste morratryne. Nei, å stå opp tidlig forblir en uting. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Yay, endelig fredag. Digg dag på skolen i dag, slutter 13:00. God morgen forresten Edit, lol trøtt. Såklart 13:00, ikke 01:00. Endret 8. februar 2008 av Håks Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Yay, endelig fredag. Digg dag på skolen i dag, slutter 13:00. God morgen forresten Edit, lol trøtt. Såklart 13:00, ikke 01:00. Haha, begynte å lure litt der xD bwah.. gym og svømming idag, og jeg har vondt i foten :/ Endret 8. februar 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Vi slutter halv to, det er jo bra det også. Skole nå kkthxbye. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Morgen folkens Tysk, krl prøve og utedag i dag. Vurderer å skulke litt av tysken, bare gjøre meg fort ferdig med prøva, også tar jeg buss ut til Furumo hvor vi skal gå på skøyter. er trøtt i dag, nesen renner, og jeg har vondt i armen. Hurra, jeg synes for synd på meg selv =/ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg synes også synd på meg selv. Magen er "morsom", og har egentlig vært det lenge. Burde komme meg til legen for å få en utredning på det, men har ikke lyst La oss whine sammen, mrbjoern ^^ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg vil også whine Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Bli med oss! Du kan få whine om foten din Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kan jeg også få være med? Liek, heldagsprøve engelsk, it's sooooo boring azza. x) Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) yay! jeg har vondt i foten idag. og jeg vil klage *tute* Edit: WHINE 2! altså, må ned til gymmen om 30min edit: jeg drepte tråden :S Endret 8. februar 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Dakar vesle Kexxy... *trøstepå* Jeg vil sove. *se på puta* Jeg vil -virkelig- sove. Den frister sånn. *stryke på puta* Søte, gode, nydelige puta mi... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Dakar vesle Kexxy... *trøstepå* Jeg vil sove. *se på puta* Jeg vil -virkelig- sove. Den frister sånn. *stryke på puta* Søte, gode, nydelige puta mi... Jeg vil også sove Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Legg deg til å sove midt i gymsalen. Blir sikker populært, spesielt hos læreren. ^^ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ja! jeg drar ut den der store madrassen, også legger jeg meg og sover Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Husker vi gjorde det på ungdomskolen, når læreren var for sen. Han ble merkelig nok litt missfornøyd. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 sov siden 11 igår jeg. så er kjempeuthvilt Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 mmm.. penger til cola osv! men vet ikke om jeg orker å dra jeg. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Sove ja... Det frister det og Men jah... jeg får komme meg til skolen. Snakkes folkens Og lykke til med engelsken i dag da Unni Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ønf. Sooove. Vi skal se film. I fransken. Og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, vi skal visst se film, og så starte prosjekt. Jay, franskprosjekt! \o/ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 morn folkens skjer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg