Sirslask Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Har aldri helt skjønt poenget med iPhone, eneste som skiller den fra mengden er at den har en ganske fancy touchscreen, bortsett fra det er det vel ikke så mye bra med den? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hjelp! Uti Vår Hage var litt skummelt i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hjelp! Uti Vår Hage var litt skummelt i dag. ja,det var den. Skummelt dårlig! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hjelp! Uti Vår Hage var litt skummelt i dag. ja, hun "lettkledde"dama var skummel Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hjelp! Uti Vår Hage var litt skummelt i dag. ja, hun "lettkledde"dama var skummel Ja, yuck! Daniel: Den vakke så ille da. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Har aldri helt skjønt poenget med iPhone, eneste som skiller den fra mengden er at den har en ganske fancy touchscreen, bortsett fra det er det vel ikke så mye bra med den? Kosta meg ikke mer enn 2k, så kunne ikke dy meg Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kosta meg ikke mer enn 2k, så kunne ikke dy meg Still, hadde jeg hatt 2k hadde jeg kjøpt meg noe annet en iPhone, Asus Eee for eksempel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hjelp! Uti Vår Hage var litt skummelt i dag. ja, hun "lettkledde"dama var skummel Ja, yuck! Daniel: Den vakke så ille da. Er av den eldre garden, jeg er Åpen Post-genrasjonen, og hva jeg har sett av Ut i vår hage 2 så er jeg ikke imponert, sesong 1 var mye MYE bedre. Små ler av UIVH2 men jeg skapskratter inte Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hva driver dere med? Jeg veit ikke hva jeg skal gjøre. Hjelp! Uti Vår Hage var litt skummelt i dag. ja, hun "lettkledde"dama var skummel Ja, yuck! Daniel: Den vakke så ille da. Er av den eldre garden, jeg er Åpen Post-genrasjonen, og hva jeg har sett av Ut i vår hage 2 så er jeg ikke imponert, sesong 1 var mye MYE bedre. Små ler av UIVH2 men jeg skapskratter inte Lillelørdag. Det var kult, men Uti Vår Hage 2 er bedre enn 1 IMO. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kosta meg ikke mer enn 2k, så kunne ikke dy meg Still, hadde jeg hatt 2k hadde jeg kjøpt meg noe annet en iPhone, Asus Eee for eksempel Men jeg trengte en mobil da... >> Og en LG med touchskjerm koster jo en formue i forhold Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hva driver dere med? Jeg veit ikke hva jeg skal gjøre. Vurderer og legge meg eller leste på boka jeg holder på med Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg sitter og ominnreder rommet mitt oppe i hodet mitt. Tenker meg hvilke møbler jeg vil ha, malerier på veggene, gardiner osv. Ganske kos Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Lille Lørdag var kos, Pomfri me blandings ' Driver og under om man skal slå til med Devil May cry 4 på Xbox 360 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg sitter og ominnreder rommet mitt oppe i hodet mitt.Tenker meg hvilke møbler jeg vil ha, malerier på veggene, gardiner osv. Ganske kos Du er heldig som klarer det. Jeg klarer ikke planlegge jeg. Mikkel: Jeg må vel også legge meg snart og se på One Piece til jeg sovner. Tror jeg er for dårlig til å gå på skolen i morra uansett og så er det helg. Da kan det vel ikke skade å døgne, men det skjer ikke no gøy her, det er problemet. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hvor normalt er det å dra på trening halv ett, natt til en fredag? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hvor normalt er det å dra på trening halv ett, natt til en fredag? Kan jeg være med? Lenke til kommentar
Wayfirth Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jaja, hva skjer her? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hvor normalt er det å dra på trening halv ett, natt til en fredag? Kan jeg være med? Neste gang! Men det var chill å trene nå, bare meg og en random tard der. Men dæven - jeg må sove. Må opp 11 i morgen. =( Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Nei, nå kom pappa og ba meg legge meg. God natt DNFK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg